سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عصر ایران

حجاب استایل ها چند سال است با سوءاستفاده از حجاب تبدیل شده‌اند به فعالان و اثرگذاران فضای مجازی. فعالینی که در نگاه اول قرار است مروج حجاب و پوشش‌های اسلامی باشند. سبک زندگی اسلامی را تبلیغ کنند و جامعه مذهبی را هدف قرار داده‌اند. اما آن روی سکه حجاب استایل ها چیز دیگری را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس «جایزه ملی قانون» را طراحی کرده که در آذرماه امسال توسط رئیس مجلس اعطا می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس «جایزه ملی قانون» را طراحی کرده که در آذرماه امسال توسط رئیس مجلس اعطا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از اهدای نخستین جایزه ملی قانون با محوریت معاونت قوانین مجلس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیش از این در ساحت فرهنگ دینی و ملی ما، از «ادبِ نفس» و «ادبِ درس» سخن گفته می‌شد. در مراکز علمی در کنار آموزش علوم مختلف، که در آن روزگار علوم طبیعی مانند ریاضیات و پزشکی و نجوم و فیزیک و موسیقی در کنار فلسفه و کلام و تفسیر و عرفان در حوزه‌های علمیه از هم تفکیک نشده بود، ابن سینا و فارابی و ابوریحان بیرونی و عمر خیام و خواجه نصیرالدین طوسی مصادیق دانش‌آموختگان همان مراکز علمی‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارشاد دولت اصلاحات در یادداشتی در روزنامه اعتماد به موضوع امر به معروف و نهی از منکر از سوی طلاب و عالمان دین اشاره و توصیه هایی را مطرح کرده است.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: از موضوع امر به معروف و نهی از منکر نباید غافل شد و هر جا که انحراف از خط امام، رهبری و شهدا صورت گرفت نباید سکوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به اعتقاد جیجی بوفون، سه تیم مدعی اصلی قهرمانی در فصل 24-2023 سری آ هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگروه رتبه بندی سازمان معلمان ایران با صدور اطلاعیه ای به نحوه رسیدگی و بررسی اعتراضات به رتبه بندی معلمان انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر

عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: نخستین ویژگی مناطق آزاد از سوی بخش خصوصی داخلی و خارجی، مقررات زدایی و کاهش بوروکراسی اداری بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس تصاویری از لباس چند حجاب استایل منتشر کرده و در انتقاد از این مدل لباس ها که برای پوشیدن در اربعین تبلیغ میشوند تیتر زد: «چادر نپوشید» نسخه اربعینی حجاب‌استایل‌ها برای زائران!

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: مقاله حاضر نگاهی است کوتاه به وضعیت زنان یهودی ایرانی که در مراحل مختلف زندگی بررسی می‌شود. جالب است بدانید دفترخانه خاص ثبت ازدواج‌های اقلیت یهودی در تهران، تعداد متوسط ازدواج یهودیان این شهر را 40 تا 70 مورد در سال گزارش کرده است. البته یهودیان ایرانی به علت زندگی در کشوری مذهبی و سنتی، بافت سنتی جامعه خود را کم‌وبیش حفظ کرده‌اند. اگرچه در مواردی حفظ این نگرش سنتی همیشه...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نوشت: جمهوری اسلامی بیش از چهار دهه توانسته از هویت ملی ایرانیان در مقابل متجاوزین و زورگویان حراست کند. در حالی که جبهه ضد انقلاب تاکنون نتوانستند حتی بدیلی مردمی برای نظام اسلامی ارائه کنند.