سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: همه بلدند با پول زیاد بهترین بازیکنان را بگیرند اما این مهم است جوانها را بیاورید و بازیکن سازی کنید.

وب‌گاه ورزش سه

رسول خطیبی می‌گوید پیکان در لیگ بیست و سوم جوان‌تر شده و علاوه بر بازی هجومی، به تیم ملی هم بازیکن می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با استفاده از بازیکنان جوان و هزینه کمی که انجام دادیم بهترین نقل و انتقالات را داشتیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

آلبرت انیشتین فیزیک‌دان نظری زاده آلمان بود که نظریه نسبیت را به‌عنوان مهم‌ترین دستاوردش توسعه داد که در کنار مکانیک کوانتومی دو ستون فیزیک مدرن به‌شمار می‌روند. او به‌خاطر تاثیرش بر فلسفه علم نیز شناخته می‌شود. در نظر عامه مردم، اینشتین بیشتر به‌خاطر فرمول هم‌ارزی جرم و انرژی یعنی E=mc2 شهرت دارد که از آن به‌عنوان معروف‌ترین فرمول در سراسر جهان یاد می‌شود. او برای «خدماتش در زمینه...

وب‌گاه مشرق نیوز

واکاوی حکمی و عقلانی حرکت امام‌حسین (ع) ما را به این نکته از قرآن کریم می‌رساند که بعثت انبیا و تعالیم آنان، مکمل عقل و رسول باطنی است.

خبرگزاری مهر

شماره بیست و یکم مجله «تجربه» با یادنامه‌ای ویژه درباره احمد رضا احمدی منتشر شد و روی پیشخان آمد.

خبرگزاری مهر

کتاب «ذهنِ آگاه در جستجوی نظریه‌ای بنیادی» نوشته دیوید چالمرز با ترجمه یاسر پوراسماعیل توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

ترجمه کتاب «متفکران بزرگ روان‌شناسی» شامل شرح آثار و اندیشه‌های 40 شخصیت حوزه روانشناسی توسط نشر لگا منتشر و به بازار نشر رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مبتنی بر فرمایش رهبر معظم انقلاب امر تبلیغ باید در صدر و اولویت رسالت حوزه و روحانیت باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: محرم، نه تایید حکومت هاست و نه بازیچه اپوزیسیون ها؛ محرم، محرم است با همه فلسفه، مناسک و مراسم و آیین ها و سنت های تاریخی اش و با پیام هایی که هرگز کهنه نمی شوند: نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید، در اصلاح جامعه بکوشید و آزاده باشید، حتی اگر دین ندارید. توصیه به همه سیاست بازان: مزاحم مردم و محرم شان نشوید، بزرگ تر از شما هم نتوانسته اند با این پرچم همیشه در اهتزاز...

وب‌گاه فرارو

حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در حساب اینستاگرامی خود به استناد حکم دیوان عالی کشور نوشت: «توقیف خودرو به خاطر بی‌حجابی، غیرقانونی است.»

خبرگزاری مهر

در دوره قاجاریه شاهد ارج نهادن به شعر شیعی و حضور شاعرانی مانند عمان سامانی هستیم. اما در دوره پهلوی هیئت به زیرزمین‌های خانه‌ها رفت و شعر شیعی در فشار قرار گرفت.