سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در حساب اینستاگرامی خود به استناد حکم دیوان عالی کشور نوشت: «توقیف خودرو به خاطر بی‌حجابی، غیرقانونی است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: گاهی سکوت در برابر سؤالات ذهنی کودک، موجب شکل‌گرفتن این تلقی در کودک می‌شود که «هیئت جای خوبی نیست! چون اشکِ پدر و مادر من رو درمیارن!» کودک منطقی ندارد که به کمک آن بتواند، پاسخگوی این سؤالات باشد و در نهایت ممکن است از هیئت و حتی از اهل‌بیت (ع) که جانم به فدایشان بیزار شود.

وب‌گاه ورزش سه

چه کسی فکرش را می کرد که اولین خرید استقلال در لیگ بیستم بعد از دو فصل تبدیل به بمب نقل و انتقالات شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شماره 158 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با پرونده‌ای مفصل درباره خلط داده و دانش در زمانه گوگل و ویکی‌پدیا منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گاهی حرف‌زدن از مذهب، رسالت است یعنی همان کاری که امام انجام می‌داد، گاهی هم حرف زدن از مذهب شغل است و بابت آن حقوق می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای اهل هنر «رضا موسوی» چهره‌ای شناخته‌شده است، او از آن دست هنرمندانی است که هنرش بهتر دیده شدن هنر موسیقی است، او طراح، مدیر و کارگردان هنری آثار موسیقیایی است که در قالب کنسرت، پرفورمنس، تولید قطعات موسیقی و یا ویدئو ساخته و اجرا می‌شوند. رضا موسوی تجربه‌گراست چه تمام سال‌هایی که با علیرضا قربانی ایده‌های صحنه‌ای‌اش را اجرا کرده چه با همایون شجریان، فردین خلعتبری، سالار عقیلی و......

خبرگزاری تسنیم

جایگزینی یک‌باره اسناد عادی با اسناد رسمی مستلزم بسترسازی و یکپارچگی بیشتر اجزای نظام اداری کشور است و تا رسیدن به این مرحله می‌توان موضوع سند عادی تا آنجا که متعارض با سند رسمی است را در قانون جدید مشمول "تلف حکمی" دانست.

خبرگزاری مهر

شماره 158 ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌ای درباره خلط داده و دانش در زمانه گوگل و ویکی‌پدیا منتشر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: قریب به 300 پرونده در هر شعبه از مجتمع قضائی شهید بهشتی فقط در یک ماه مختومه شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل دادگستری استان تهران کمبود نیروی انسانی اعم از قضایی و اداری را یکی از چالش‌های اساسی موجود در مجموعه قضایی استان تهران عنوان کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

از اوایل دهه 90، فلافل‌فروشی در شهرهای بزرگ ایران رونق ویژه‌ای پیدا کرد. دلایل مختلفی سبب شد تا مردم به آرامی فلافل را در سبد غذایی خود جای دهند.

وب‌گاه عصر ایران

محرم، نه تایید حکومت هاست و نه بازیچه اپوزیسیون ها؛ محرم، محرم است با همه فلسفه، مناسک و مراسم و آیین ها و سنت های تاریخی اش و با پیام هایی که هرگز کهنه نمی شوند: نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید، در اصلاح جامعه بکوشید و آزاده باشید، حتی اگر دین ندارید.

خبرگزاری مهر

ترجمه کتاب «زیبایی‌شناسی کنش اجرایی؛ دگردیس تماشاگر و اجراگر» نوشته اریکا فیشر - لیشته توسط نشر نیماژ منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز