سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در جدیدترین صحبت‌های خود از یک تفغییر و تحول گسترده در واین وزارتخانه خبر داد و گفت: 400 جوان حزب‌اللهی به زودی وارد وزارتخانه می‌شوند

وب‌گاه فرارو

اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه 1.5 میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و 800 خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سالهای اخیر ویدئوهای مداحی یزدی ها که مضامین شعری ظلم ستیزی را به دور از ابتذال رایج در برخی مداحی ها، در بر دارد، مورد توجه افکارعمومی قرار گرفته است. از جمله این موارد، انتشار ویدئوی «الله الله» از هیئت کوچه بیوک یزد با مداحی مصطفی محسن زاده و سروش رحمانی بود که با استقبال مواجه شد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر ارشاد گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و 400 نیروی جوان حزب اللهی بعد از 2 سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری پیش از این در صفحه‌ای مرتبط با احکام مناسبتی ایام عزاداری محرم، پاسخ رهبر انقلاب به چند سوال شرعی درباره این ایام را منتشر کرده که به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به مرور این احکام می‌پردازیم.

وب‌گاه ورزش سه

صادق محرمی، ستاره ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب، در مصاحبه جدید خود در مورد مسائل مختلف از جمله ادعای قدیمی برانکو در مورد خودش صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز به برکت خون مطهر شهدای اسلام، نظم نوین جهانی در حال رقم خوردن است، اظهار داشت: در صف‌بندی امروز جبهه حق و باطل، همه ما موظفیم با اراده راسخ، ایستادگی، مقاومت و کار و تلاش شبانه‌روزی رسالت خود را در راه حق به انجام برسانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا هم‌زمان با شب تاسوعای حسینی، همچون سال‌های گذشته، به میزبانی دکتر سید ابراهیم رئیسی و با حضور تعدادی از وزرا و معاونین رئیس جمهور، جمع کثیری از کارکنان و مدیران نهاد ریاست جمهوری و گروهی‌هایی از مردم در مسجد سلمان فارسی برگزار شد. در نخستین شب اقامه عزای حسینی در نهاد ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با اشاره به اینکه معمولاً هر تحولی یک شرایط و بستر زمانی و مکانی دارد، گفت: شرایط جامعه ما در بخش‌هایی بحرانی است و برای عبور از این وضعیت، باید تحول ایجاد شود.

وب‌گاه عصر ایران

در زمان سلوکیان شهرسازی رونق چشمگیری داشت. شهرهای سلوکی دارای سازمان "پولیس" بود. یعنی مجمع ملی مرکب از افراد متساوی‌الحقوق جامعه، و شورای انتخابی شهر و دادرسان انتخابی. مردم حق داشتند درباره مسائل اجتماعی شهر خود اظهار نظر کنند و در حل آن مسائل مشارکت داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رئیس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در حوزه ادبیات داستانی و غیرداستانی فراوان اثر در حوزه عاشورا منتشر شده است، تجربه سال‌ها فعالیت نشان داده ترکیب تحقیق و پژوهش می‌تواند سوژه‌های ناب متعددی از دل واقعه عاشورا برای ادبیات داستانی به ارمغان بیاورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور گفت: در صف‌بندی امروز جبهه حق و باطل، همه ما موظفیم با اراده راسخ، ایستادگی، مقاومت و کار و تلاش شبانه‌روزی رسالت خود را در راه حق به انجام برسانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: همه بلدند با پول زیاد بهترین بازیکنان را بگیرند اما این مهم است جوانها را بیاورید و بازیکن سازی کنید.