سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

ساکت الهامی با جدیت تمام کارش را در مس رفسنجان جلو می‌برد؛ او مثل همیشه در کنار داشتن ستاره‌ها به بازیکنان جوان و بومی هم اهمیت می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این ایام به ویژه دهه اول محرم فصل عزاداری است و بالطبع حال و هوای شهرها و روستاهای کشور نیز متفاوت از دیگر روزهای سال است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در گزارش آقای وزیر ارشاد درباره رواج دینداری آمده است که سال گذشته 81 درصد جوانان و نوجوانان لباس سیاه بر تن کرده‌اند و شاید از این تحول بزرگ! این نتیجه را گرفته‌اند که جامعه ایران نسبت به 50 سال پیش باایمان‌تر، مومن‌تر و عفیفانه‌تر شده است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شهردار تهران می گوید در موضوع مشارکت محلی به دنبال حاشیه سازی نیست و از شورا می خواهد متن جلسه دو کمیسیون مشترک با شهرداری در این خصوص را منتشر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد: طراحی های زیادی برای حوادث سال گذشته اتفاق افتاده بود و این حجم از هماهنگی بین دشمنان خارجی و داخلی بی سابقه بود، ولی آنچه را که روی آن حساب نمی کردند باطل السحر نقشه هایشان شد. / اگر دو سال سیستم آموزشی و تربیتی را تعطیل می کردیم به اندازه آموزش مجازی دوران کرونا ضرر نمی‌دیدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخورد مهربانانه و با تدبیر با افراد غافل و همچنین مواجهه هوشمندانه و در عین حال مقتدرانه با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته را رمز موفقیت در این عرصه دانست و با اشاره به نقش رسانه ملی و سایر رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی عمومی، تقویت فرهنگ و تبیین را به عنوان اولویت اساسی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز جمعه (30 تیر) و در طلیعه ماه محرم رئیس و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. رئیس‌جمهور در این جلسه، فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر و همچنین برافراشتن پرچم حقیقت برای همه عصر‌ها و نسل‌ها دانست و با تأکید بر ضرورت احیای این فریضه حیات‌بخش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور در نشست سراسری و کارگاه‌های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور، گفت: توفیقی داریم در خدمت شما اساتید بسیجی باشیم، اگر نگاهی به فلسفه انسان مومن بکنیم خداوند انتظار و ماموریتی که برای ما تعریف کرده ماموریت واحد است. وی افزود: همه ما بنده خداوند هستیم، فرصت‌هایی...

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور تبیین و برجسته‌سازی مصادیق معروف و منکر در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را ضروری خواند و تصریح کرد: در نظام اداری راه افتادن کار مردم، تسهیل در خدمت‌رسانی، سالم‌سازی فضای اداری، رفع تبعیض و مقابله با منکرهایی مثل رشوه و فساد نمونه روشنی از جریان اثربخش فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: امر به معروف و نهی از منکر در حقیقت معنای واقعی بایدها و نبایدهای الهی است و می‌طلبد که به عنوان یک گفتمان جامع مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: امر به معروف و نهی از منکر در حقیقت معنای واقعی بایدها و نبایدهای الهی است و می‌طلبد که به عنوان یک گفتمان جامع مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام رستمی گفت: طراحی‌های زیادی برای حوادث سال گذشته اتفاق افتاده بود و این حجم از هماهنگی بین دشمنان خارجی و داخلی بی سابقه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس‌جمهور تبیین و برجسته‌سازی مصادیق معروف و منکر در عرصه‌های مختلف را ضروری خواند و گفت: علاوه بر پشتوانه ضمانت‌های قانونی باید در عمل هم آمران به معروف از حمایت مجریان در بخش‌های اجرایی و قضایی برخوردار و با کمک مردم زمینه سالم‌سازی فضای عمومی و اداری کشور فراهم شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور با بیان اینکه فلسفه قیام اباعبدالله زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر و برافراشتن پرچم حقیقت برای همه عصرها و نسل‌ها بود، گفت: برجسته‌سازی مصادیق معروف و منکر در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ضروری است.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: فلسفه قیام اباعبدالله زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر و برافراشتن پرچم حقیقت برای همه عصرها و نسل‌ها بود.