سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

دومین برنامه از حسینیه دانشجو، به موضوع تقابل امام حسین با نفاق و هتک حرمت به قرآن پرداخت، حجت الاسلام و المسلمین خرقانی گفت: جریان نفاق کارش این است که سطح حساسیت‌ها را بسنجد، در ماجرای قرآن‌سوزی، این تحلیلی که سیدحسن نصرالله گفتند قابل قبول است، یعنی کار، کار اسرائیل است و می‌خواستند میزان حساسیت مسلمانان را با این دیکتاتوری رسانه‌ای بسنجند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه با اشاره به ظرفیت‌های تهرانگردی مذهبی و آیینی در این منطقه گفت: منطقه 12 به عنوان قلب طهران با هیئات اصیل و قدیمی همچون تکیه سادات اخوی و سبک ویژه عزاداری‌ها در راسته بازار تهران از جاذبه‌های قدرتمندی برای علاقه‌مندان به آشنایی با فرهنگ غنی عاشورایی در تهران برخوردار است؛...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بسیاری از تحولات سیاسی در کشور ما طی سده‌های اخیر متأثر از روحانیت، حوزههای علمیه (به‌ویژه حوزه علمیه قم) و یا با همراهی این قشر از جامعه شکل گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دهمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: الگو‌ها و تحولات معمولاً یک بستر زمانی و مکانی دارد؛...

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا باید چنین فیلمی را با این ریتم کند و کشدار تحمل کنیم؟ برای اینکه در نهایت با ملغمه‌ای از تصاویر یأجوج و مأجوج، و اصلا بی‌ربط با آن ایده تکراری اما جذاب اولیه روبه‌رو شویم؟

خبرگزاری مهر

با تصویب هماهنگ بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و معاونت علمی در قالب طرحی ویژه از جذب برگزیدگان المپیادهای دانش‌آموزی و رتبه‌های برتر آزمون سراسری دررشته‌های اولویت‌دار کشور حمایت می شود.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تأکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، گفت: لازم است در این راستا طلبه‌های جوان در آموزش و پرورش به کار گرفته شوند.

خبرگزاری مهر

بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد استفاده از روش‌های متنوع برای کتمان درآمد در میان طلافروشان رواج بسیاری دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: یادگار امام در واکنش به قرآن سوزی در سوئد، تأکید کرد: این چنگی که به صورت جامعه اسلامی کشیده شده، نیازمند شناخت و شجاعت است. اینها همه هویت دینی ما را هدف گرفته اند و باید به هدف تصمیم شان شناخت کامل پیدا کنیم. آتش زدن قرآن فقط آتش زدن یک کتاب نیست؛ در دنیا، باید کسی سنگر گرفتن دروغین پشت آزادی بیان را تحمل کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یادگار امام گفت: این چنگی که به صورت جامعه اسلامی کشیده شده، نیازمند شناخت و شجاعت است. این‌ها همه هویت دینی ما را هدف گرفته اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

احکام صادره برای بعضی سلبریتی‌ها در روزهای گذشته که با استقبال بخش بزرگی از مردم مواجه شد. برخی از متهمین در مراحل تحقیقات مقدماتی خود در مواردی به بیماری‌های افسردگی یا دوقطبی اشاره می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد غیبت نیکلاس په‌په در تور پیش فصل این تیم به دلیل مصدومیت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرد انقلابی کسی است که راضی به وضع موجود نیست و نسبت به آن معترض است، اما صرفاً به این نارضایتی بسنده نکرده، خود را مسئول می‌داند و برای بهبود شرایط وارد میدان عمل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکل طلبه ها را معیشت آنها و خانواده‌شان دانست و گفت: اگر بخواهیم پاسخگوی مکاتب انحرافی مختلف باشیم باید طلبه‌ها را در مساجد استخدام کنیم تا آنها احکام و فلسفه احکام حجاب و نماز را برای مردم تشریح کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کتابی که امروز درباره آن صحبت می‌کنیم کتابی است که نویسنده و ناشر نه خودشان و نه نمایندگانشان در جلساتی که نقد و بررسی کتاب صورت می‌گیرد حاضر نمی‌شوند. نقد یا وارد است یا نیست.