سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

محمود اکرامی شاعر، شعر عاشورایی را به 4 دوران تقسیم می‌کند و معتقد است که شاعر آیینی و مذهبی نباید اهل‌بیت را در شعرش تک ساحتی ببیند.

وب‌گاه گسترش

نظام رتبه‌بندی "کیواس" (QS) دانشگاه‌های آسیا را برای سال 2024 میلادی رتبه‌بندی کرد که بر اساس آن دانشگاه "ملی سنگاپور" برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست در این قاره شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «معجزه عاشورا» با رویکردی متفاوت، نهضت عاشورا، فلسفه و ماهیت وقایع آن را بررسی می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

عکس رنگی شده اینشتین در 5 سالگی - مونیخ، آلمان

خبرگزاری تسنیم

کربلا پر از آنات بدن‌مند است و هر آنی قابلیت بازگشایی دنیایی ابدی را دارد. اگر ما به جای کنش‌ها و اتفاقات موجود در روز عاشورا تنها با یک‌سری از خطابه‌ها و مواعظ سروکار داشتیم، دست‌مان تا به این‌حد باز و گشوده نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یمت بنزین این روزها به یکی از مباحث روز تبدیل شده است چرا که اعلام اجرای طرح بنزین برای همه تغییر قیمت بنزین نیز به یکی از خبرهای دنبال کننده چند وقت اخیر تبدیل شد.

خبرگزاری مهر

با نمایه شدن 10 نشریه دیگر، تعداد نشریات نمایه‌شده دانشگاه علامه‌طباطبائی در پایگاه بین‌المللی دواج (DOAJ)، به 31 نشریه رسید.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه اندازی سایت ایرنا به زبان آذربایجان، کاری خوب و ضروری است که باید با جدیت اجرایی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه بهاران میزگردی با عنوان «جایگاه پرسشگری در روزنامه نگاری و رویکرد گفتگو» با حضور دکتر هادی خانیکی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر بیژن عبدالکریمی استاد فلسفه و پژوهشگر و دکتر مجید رضائیان استاد روزنامه‌نگاری و پژوهشگر به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: سیاست ما، معرفی ستاره‌های جدید به فوتبال ایران و خدمت به تیم‌های ملی است و این فلسفه را به صورت جدی ادامه می‌دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی روزنامه نگار طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: بسیاری از این گزارش‌ها که مقامات رسمی اعلام می‌کنند فاقد اعتبار علمی و نیز سوگیرانه و نادرست است فقط برای قانع کردن مقامات به وجود واقعیاتی است که وجود خارجی ندارد. والسلام.

وب‌گاه ورزش سه

لیست بازیکنان پیکان تقریبا تکمیل شده و رسول خطیبی حالا با دست پُرتری کارش را جلو می برد.