چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

با انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1402 در سایت رسمی سازمان سنجش و صفر شدن ظرفیت پذیرش رشته فلسفه علم دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر واکنش‌های بسیاری برانگیخته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (پمفات) دهمین نشست از سلسله نشست‌های نوجهان که در باب آینده جهان، فرهنگ، علم و فناوری است با عنوان از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی برگزار می‌شود. دهمین نشست از نشست‌های نوجهان دوشنبه 26 تیرماه 1402 از ساعت 18:30 با حضور و سخنرانی پروفسور سموئل فلیشیکر، استاد فلسفه دانشگاه ایلینویز شیکاگو، حسین...

وب‌گاه مشرق نیوز

بدون روحیه جهادی، در فهم صحنه یا رفتار تبلیغاتی، خطا رخ می‌دهد، اما عنصر مجاهدت در کنار نگاه و کار علمی، تأثیر تبلیغ را تضمین می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اعیاددهه ولایت بعضی‌ها ایده‌هایشان شاهکار بود، غافلگیر کننده و جذاب. ایده‌هایی که نه فقط عید غدیر، بلکه در هر مناسبتی برای عرض ارادت به ائمه علیهم السلام می‌توانید ازآن استفاده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ / من از استاد درباره وضعیت اخروی و اینکه چگونه روح، نماد ملکاتی است که در خود انباشته و پس از مرگ آنها را در جهان برزخ متمثل می‌کند سؤال کردم. ناگهان استاد، که معمولاً بسیار فکور و خاموش بود، از هم شکفت. از جا کنده شد و مرا نیز با خود برد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه تبریز گفت: جمهوری اسلامی ایران در خصوص تمامیت ارضی خود با هیچ کسی تعارف ندارد. ایران بارها این مسئله را در قول و فعل نشان داده و معتقد هستیم که روسیه در این خصوص دچار خطای محاسباتی شده و باید خطای خود را جبران کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی ال هاشم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، اظهار کرد: در حوزه سیاست خارجی، نکته مهم و تاسف بار که طی روزهای اخیر اتفاق افتاده صدور بیانیه مشترک بین روسیه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه گانه جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری مهر

شاهرود - امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه خانواده و مدرسه ارکان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف هستند، گفت: آموزش حجاب باید در مدارس، ساز و کار درستی به خود بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دبیران کل و اعضای احزاب و تشکل‌ها انتخابات را بهار فعالیت احزاب دانستند و بر اهمیت و ضرورت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی، تاکید کردند.

خبرگزاری مهر

یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های «نوجهان» که با موضوع آینده جهان، فرهنگ، علم و فناوری است دوشنبه 26 تیر برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس اقتصادی گفت: فلسفه وزارت صمت هنوز مورد ابهام هست، در واقع نمی‌توان هم صنعت هم تولید هم بحث تجارت خارجی، ذیل مدیریت یک نفر قرار بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چه چیزهایی در مجموع موجب «نگرانی نسبت به تبلیغ» می‌شود و مبلغان مذهبی و دیگران چگونه باید رفع نگرانی کنند؟ پاسخ به این پرسش را از چند جنبه می‌توان داد.

وب‌گاه عصر ایران

منوچهر متکی در همایش فصلی خانه احزاب ایران اظهار کرد: نقش احزاب در ساختار سیاسی کشور تعریف نشده و مناسب است کارگروهی برای بازتعریف بیانات رهبری در این زمینه تعیین شود. وظیفه احزاب فراهم‌کردن زمینه‌ای برای اجرای نگاه رهبر انقلاب به موضوع تحزب است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پیکان امیدوار است با جوانان تیمش بتوانند عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، همایش نقش احزاب در انتخابات صبح پنجشنبه (22تیرماه) در سالن اجتماعات وزارت کشور و با حضور دبیران کل و معاونان احزاب و چهره‌های سیاسی برگزار شد. احزاب باید مردم را در اولویت خود قرار دهند حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی و از فراکسیون مستقلین، در این همایش گفت: احزاب قدرت و جایگاه مشخصی ندارد و گردانندگان احزاب بیشتر به دلیل تعهدی که به مردم،...