چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

نشست «راهکارهای تقویت تحکیم خانواده در فرایند جهانی شدن و ضرورت ارائه الگوی خانواده ایرانی اسلامی» در جریان سومین روز از جشنواره فیلم حوا برگزار شد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: همواره انسان باید در هسته مرکزی عقل و عدل حرکت کند و اهلبیت (ع) تکیه گاه معتدلی هستند که مردم باید از آنان پیروی کنند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در کتاب «چگونه غرب خدا را از دست داد» نوشته شده که غرب ابتدا سکولاریسم را پذیرفت و خدا را کنار زد که سپس آسیب های خانوادگی پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: هادی شریف که برای اولین بار نهج‌البلاغه را به صورت کامل به زبان تایلندی ترجمه کرده معتقد است این اثر، کتابی ارزشمند است که تنها به شیعیان اختصاص ندارد، محتوای نهج‌البلاغه خیر مطلق است و تمام بشریت از همه ادیان و مذاهب از کلام امام علی (ع) استفاده می‌کنند. همین امر باعث شد او مصمم به ترجمه این کتاب به زبان تایلندی شده تا بودایی‌ها هم بتوانند از کلام امام علی (ع) و افکار ایشان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر ورزش و جوانان به صحبت های یاری علیه دبیر واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) دستاوردهای این دانشگاه در حوزه‌های دفاعی و صنعتی را اقتدار و امنیت آفرین برای نیروهای مسلح و کشور توصیف کرد و گفت: بخشی از این دستاوردها در رزمایش‌های سپاه و عرصه‌های میدانی در معرض دید همگان قرار می گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر ورزش و جوانان به صحبت های یاری علیه دبیر واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طبق تحقیقات میدانی بعضی از افرادی که کشف حجاب می‌کنند به دنبال این نیستند که کار خلاف شرعی انجام دهند بلکه گمان می‌کنند اینگونه زیباتر جلوه می‌کنند. بنابراین با اینکه حکم فقهی این موضوع مشخص است اما این مسئله به صورت فقهی حل نمی‌شود حتی اگر کارکرد مثبت حجاب و کارکرد منفی‌ای که بی‌حجابی متوجه خانواده می‌کند را هم بیان کنیم، باز مسئله حل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو وزیر خارجه جمهوری اسلامی در ادوار گذشته، دیروز خبرساز شدند. محمدجواد ظریف در خانه اندیشمندان علوم انسانی سخنرانی کرده و علی‌اکبر ولایتی دست به قلم شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حجاب، به‌معنای پوشش اسلامی دختران و زنان، دارای دو بُعد ایجابی و سلبی است که بُعد ایجابی آن، وجوب پوشش بدن است و بعد سلبی آن، حرام بودن خودنمایی به نامحرم است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عصر ایران

خسروپناه: متاسفانه یک سلبریتی که با کمال بی‌حیایی کشف حجاب می‌کند او را یک جریمه اندک می‌کنند، قوه قضائیه باید با این کشف حجاب‌ها برخورد و لایحه عفاف و حجاب را با اصلاح به مجلس ارسال و به آن رسیدگی کنند.

خبرگزاری مهر

همایش عفاف و حجاب عصر امروز چهارشنبه 21 تیر ماه با حضور جمعی از بانوان محجبه برگزار شد.