چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبق روال هر ساله و همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و عزای سرور و سالار شهیدان، ایران اسلامی یکپارچه غرق در ماتم و عزا می‌شود، از همین رو شبکه‌های سیما با تدارک برنامه‌هایی به حسینه تلویزیونی تبدیل می‌شوند. شبکه یک سیما ویژه برنامه «کلمه» با محوریت سخنان امام خمینی (ره) در خصوص محرم از 28 تیرماه هرشب ساعت 20 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. در این برنامه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم چابهار گفت: در این راستای لایحه عفاف و حجاب مطرح شده بود و در این بین اجرایی شدن دوباره گشت ارشاد آثار جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعیدی نماینده مردم چابهار گفت: اینکه انتظار داشته باشیم در کشور اسلامی مولفه‌های اسلام رعایت شود پسندیده است اما در عین حال رباخواری بانکی را داریم که حساسیتی در برابر پدیده ربا نمی‌بینم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: فلسفه عزاداری حضرت اباعبدالله مقابله با جهل، نادانی و معرفت افزایی است که در برگزاری تمامی مراسمات باید مورد توجه قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) بیان کرد: برائت از دشمنان جزو محوری‌ترین مسائل مربوط به زیارت است اما نسبت به برخی از رسوم بی‌توجهی می‌شود و در حال حاضر فقط به فکر احداث موکب و پخت غذا هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حالیکه هواپیما در حال کم کردن ارتفاع برای فرود در فرودگاه بین‌المللی انتبه شهری در نزدیکی پایتخت اوگاندا بود، مناظر اطراف فرودگاه، من را به یاد فرودگاه رامسر انداخت. همینقدر سرسبز و پرآب و چشم نواز!

وب‌گاه عرشه آنلاین

کماکان موضوع اعتراضات و حواشی مرتبط با آن با توجه به صدور احکام‌های غیرمتعارف داغ است، اما در این میان، مهدی سیاری، جانشین اطلاعات سپاه پاسداران، اظهارات قابل تأملی داشته است که می‌تواند در تشدید تنش میان عامه و مسئولان نقش‌آفرینی داشته باشد به‌طوری که این نگرانی وجود دارد که ناآرامی‌های 1401 تکرار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: چرا نمی‌خواهیم رویه عزاداری را اصلاح کنیم و چرا این همه دروغ را به اسم مصیبت مطرح می‌کنیم و در مقابل آن کاری انجام نمی‌دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون ویژه‌برنامه‌های محرمش را برای پخش از شبکه‌های سیما اعلام کرد. طبق روال هرساله شبکه‌های سیما در این ایام با تدارک برنامه‌هایی به حسینیه تلویزیونی تبدیل می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: با وجود ظرفیت‌های زیادی که از جمله مسلمیه، غدیر، محرم و... در اختیار داریم و آموزش‌هایی که به مداحان و سخنرانان در حوزه شناساندن ائمه به مردم داشتیم، اما به‌رغم تمامی تذکرات برخی تعابیر لرزه بر اندام انسان می‌انداخت که چرا نمی‌خواهیم رویه عزاداری را اصلاح کنیم و چرا این همه دروغ را به اسم مصیبت مطرح می‌کنیم و در مقابل آن کاری انجام نمی‌دهیم.

خبرگزاری مهر

استاد تمام دانشگاه پیام نور گفت: این پندار که چون جهانیان از تحقیقات بنیادی ما به نفع خود بهره می‌برند، ما نباید به این نوع مقالات و انتشار مقالاتش اقدام کنیم، پنداری غیر علمی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین پناهیان استاد حوزه گفت: من داوری اخلاقی در خصوص کسی که حجاب ندارد نمی‌کنم، ما به تقوا مأموریم و باید پرهیز کنیم از افعال غلط، تبلیغ تقوا با تبلیغ اخلاق بسیار فرق دارد. اگر رویکرد تبلیغی ما به نحوی باشد که مخاطب تنفر دینی پیدا کند مقصر مبلغ است.

وب‌گاه عصر ایران

فیلم جدید کریستوفر نولان درباره جی رابرت اوپنهایمر است که اغلب به عنوان پدر بمب اتم از او یاد می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

به عقیده کارلو آنچلوتی بازیکنان جدید رئال مادرید فرصت سازگاری با فلسفه این باشگاه را در اردوی امریکا خواهند داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و عزای سرور و سالار شهیدان، شبکه‌های سیما با تدارک برنامه‌هایی به حسینه تلویزیونی تبدیل می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌هایی را با قالب‌های مختلف و همچنین سریال‌هایی را ویژه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) درنظر گرفته است.