چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: موفقیت در جنگ جدید هم با مشارکت، همکاری و حضور همه مردم ممکن است. البته ما برای مردم در میدان پیش مرگی می‌کنیم و به استقبال خطر می‌رویم و برای این مردم فدا می‌شویم تا مردم بمانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار سلامی گفت: ما همه مشکلات سخت را به کمک مردم پشت سر گذاشتیم. جنگ یکی از پدیده‌های خطرناک بود که مردم با ورود از مسیر بسیج به میدان، موفق شدند تا سرانجام دشمن را عقب برانند و کشور را آزاد کرده و استقلال آن را تضمین کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سلامی فرمانده کل سپاه گفت: به فضل الهی و با حضور همه نیروهای فداکار انقلاب به خصوص بسیج مستضعفان، در میدان شکست خورده و به بن‌بست برخورد کرده و راه نفوذ دشمن بسته شده است. این همان راهی است که باید تا رسیدن به پیروزی ادامه دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه محله‌های اسلامی بسیج، گفت: امروز با یک رویش جدیدی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بسیج روبرو شدم که در امتداد فداکاری‌ها، رشادت‌ها و جانبازی‌های بسیج است که در دفاع مقدس از خود نشان داد. وی افزود: بسیج پس از دفاع مقدس تا به امروز هم این مجاهدت‌ها را امتداد داد و امروز بسیج نقطه‌ای قرار گرفته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر سلامی گفت: ایجاد محله‌های اسلامی در بستر پایگاه‌های مقاومت بسیج کلید حل بسیاری از مسائل جامعه ما هستند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: موفقیت در جنگ جدید هم با مشارکت، همکاری و حضور همه مردم ممکن است.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه گفت: موفقیت در جنگ جدید هم با مشارکت، همکاری و حضور همه مردم ممکن است.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از تولید این پوشش‌ها و عروسک‌ها، بسته حمایتی قرار داده تا به حمایت از صنایع خلاق به ویژه عروسک‌ها بپردازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیأت‌ها صور مثبت ارزش‌های قومی با هدف نمود اصل کثرت در عین وحدت اقوام ایرانی تجربه می‌شوند. شریک شدن در تجربه مثبت، انسان‌ها را به یکدیگر نزدیک و در قبول یکدیگر آنچنان که هستند یاری می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

خاطرات اسدالله علم نشان می‌دهد که تفاهم‌نامه 1971 با شیخ شارجه درباره حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه، پس از اطمینان از عملیات واگذاری بحرین صورت گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از چند سال بازپخش سریال‌های محرمی از جمله «معصومیت از دست رفته» و «مختارنامه»، امسال تلویزیون سریال‌هایی را هم به طور ویژه درنظر گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سقای آب و ادب، اثری است متفاوت از سید مهدی شجاعی؛ رمان و روایتی از زندگی حضرت عباس (ع)، که بعد از سال‌ها، اندک اندک جامه خلق پوشیده و در ظرف کتاب تقدیم مخاطبان شده است و هم اکنون چاپ بیست و ششم آن توسط نشر نیستان منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌هایی را با قالب‌های مختلف و همچنین سریال‌هایی را ویژه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) درنظر گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با مرور و تبیین تحولات و برنامه‌ریزی‌های دوران پیامبر اسلام (ص) از قبل از بعثت و دوران مکه و مدینه، افزود: این نوع برنامه‌ریزی، تحول و مدیریت فرهنگی که آیات قرآن آن را به زیبایی منعکس کرده است، باید به عنوان الگوی تحول در انقلاب اسلامی بازشناسی و بازسازی شود. نهمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی...