چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری ایرنا

استادیار فلسفه و روش شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

وب‌گاه ورزش سه

پیوستن دکلان رایس، ستاره انگلیسی، به آرسنال باعث شده که بسیاری این تیم را مدعی اصلی قهرمانی فصل آینده لیگ برتر بدانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جشنواره تجربه ماندگار با هدف ثبت تاریخ شفاهی بازنشستگان است تا بتوانیم از این دانش تجربه‌شده به‌عنوان چراغ راه آینده بهره‌مند شویم.

خبرگزاری تسنیم

«کامیلا سلستینو» بانوی تازه مسلمان شده برزیلی در گفت‌وگو با تسنیم از آرامش واقعی، مسیر تشرف خود به دین مبین اسلام و زندگی‌اش در ایران حکایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با تاکید بر اینکه نباید مسائل غیرواقع در عزاداری‌ها مطرح شود، گفت: فلسفه عزاداری مبارزه با جهل و نادانی است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کرسی آزاداندیشی علاجی برای عبور از چالش های پیشروی نظام آموزش دانشگاههاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: ضمن درخواست از مسؤولان دانشگاه برای تجدید نظر در این تصمیم از آنها می‌خواهیم اجازه ندهند آبروی یکی از مهم‌ترین نهادهای دانشگاهی کشور قربانی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز 25 تیرماه 1386 از پژوهشکده‌ی رویان و نمایشگاه دستاورد‌های جهاددانشگاهی دیدن کردند و از نزدیک با دستاورد‌های دانشمندان و محققان رویان و جهاد دانشگاهی آشنا شدند. رهبر انقلاب هدف از این بازدید تاریخی را که چند ماه پس از تولد رویانا، نخستین حیوان شبیه‌سازی‌شده خاورمیانه اتفاق افتاد را را اقدامی نمادین به‌منظور تجلیل...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نسل جدیدی از دانشجویان را به جامعه معرفی خواهد کرد که هیجانی نبوده، اهل منطق و گفت وگو هستند و ادب مناظره را فرا گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

معاون دادگستری کل استان تهران گفت: نظریه‌پردازی ایجاد شده برای رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال حکم رئیس جمهور به میثم لطیفی، عدالت را تضعیف خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

صفایی در زمان خود آن چنان که شایسته شخصیت، اندیشه و قلم توانای او بود قدر ندید. تا سال‌ها چاپ و نشر آثار او ممنوع بود و جوامع علمی حق دعوت از او را نداشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: آقای اوجی که در مقابل آقای زنگنه که یک ژنرال است یک سروان به حساب می‌آید اما آقای اوجی می‌تواند و نمی‌ترسد، آقای زنگنه می‌توانست ولی می‌ترسید. پس در شرایط طبیعی بهتر است که آقای اوجی بر سر کار باشد نه آقای زنگنه.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام علیرضا پناهیان گفت: ما حجاب را یک امر اخلاقی تلقی کردیم و مخاطب ما برداشت کرد حجاب یک امر غیرواقعی است، نداشتن حجاب به دیگران صدمه می‌زند.