چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد زهرائی مسئول جهاد سازندگی کشور صبح امروز در دوره عالی شهید سلیمانی، ویژه توانمندسازی مسئولان قرارگاه‌های جهادی کشور که در مجموعه فرهنگی ولیعصر (عج) بسیج اقشار در تهران برگزار شد، تصریح کرد: اتاق‌های فکری لیبرالی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند، لذا باید با خدمت رسانی خالصانه، جلوی فعالیت‌های آن‌ها را گرفت. وی همچنین گفت: بر...

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب نوشت و دغدغه های دلسوزان انقلاب و اساتید حوزه علمیه در قبال این لایحه را مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اتاق‌های فکری لیبرالی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند لذا باید با خدمت رسانی خالصانه، جلوی فعالیت‌های آن‌ها را گرفت.

خبرگزاری مهر

یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد ترکیب جمعیت و قومیت را یکی از چالش‌های استان دانست و گفت: این امر نیازمند برنامه ریزی متولیان فرهنگی برای اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی است.

خبرگزاری دانشجو

سردار محمد زهرائی صبح امروز در دوره عالی شهید سلیمانی، ویژه توانمندسازی مسئولین قرارگاه‌های جهادی کشور که در مجموعه فرهنگی ولیعصر (عج) در تهران برگزار شد، تصریح کرد: اتاق‌های فکری لیبرالی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند لذا باید با خدمت رسانی خالصانه، جلوی فعالیت‌های آن‌ها را گرفت. وی همچنین گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، فلسفه تشکیل سازمان بسیج مستضعفین تبدیل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان اسناد به منظور تجلیل از مقام علمی استاد عبدالله انوار؛ یادنامه وی را در قالب کتاب و با عنوان «آسمان معرفت» منتشر خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

مژگان عظیمی، بازیگر تلویزیون و دوبلور انیمیشن‌های «هایدی»، «پزشک دهکده» و «قصه‌های جزیره» با حضور مدیران شبکه مستند و پیشکسوتان دوبله تجلیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مژگان عظیمی بازیگر تلویزیون و دوبلور «هایدی»، «پزشک دهکده» و «قصه‌های جزیره» با حضور مدیران شبکه مستند و پیش‌کسوتان عرصه دوبله تجلیل شد.

خبرگزاری مهر

رشت - سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: بررسی و ارزیابی چالش‌های پیش روی بناهای تاریخی واگذار شده در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: معرفت‌شناسی انقلاب یعنی مرور و شناخت ریشه‌ها، اندیشه‌ها، باور‌ها و عوامل تأثیرگذاری که انقلاب اسلامی را ایجاد کرده است و امروز اگر بخواهیم تحولی ایجاد شود، این «تحول» باید مبتنی بر پایه آن معرفت‌شناسی باشد وگرنه اگر تحولی هم انجام شود، تحولِ مطلوبِ انقلاب اسلامی نیست. پنجمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های...

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روایتی از تاثیر مخرب اجرای داوطلبانه سیاستهای استعماری صندوق بین المللی پول بر اقتصاد ایران مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به درخواست تقاضای قرائتی برای اختصاص بودجه نماز نوشت: چرا کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که باید با بودجه دولتی، مردم را به خواندن نماز و انجام عبادات ترغیب و تشویق کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس پژوهشکده تالاب بین‌المللی هامون گفت: با توجه به اینکه هامون صابوری در کریدور بادی منطقه سیستان است، تکمیل سد بخش‌آباد و نرسیدن آب به هامون صابوری کیفیت هوای سیستان را به کلی نابود می‌کند، طوری که این منطقه دیگر جای زندگی نباشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد دانشگاه تهران معتقد است که فاش شدن مذاکرات، سیگنالی است برای اینکه به توافق قطعی نزدیک نشده اند. اگر مذاکرات مسقط را در نظر بگیریم در کتاب خاطرات خانم وندی شرمن آمده است که وقتی می خواست برای رفتن به این مذاکرات با همسرش خداحافظی کند به او نمی گوید که برای چه ماموریتی و به کجا می‌رود. یعنی فضا حداقل تا یک مقطع زمانی محرمانه باقی مانده بود.