چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش از اینکه بخواهیم منابع کمک درسی رامعرفی کنیم، میخواهیم که یک نکته را مطرح کنیم و آن چیزی نیست به جز اینکه اگر وقت آزاد دارید، به سمت مطالعه آزاد در حوزه هایی که در آن ضعف دارید، بروید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروز 17 ژوئن روز جهانی منع به کارگیری گیوتین برای اعدام در دنیاست. گیوتین برخلاف ظاهر مخوف و بی رحمانه‌اش، برای کاهش درد و رنج محکومین حین مردن ساخته شد. مطلب زیر به چگونگی شکل گیری و رواج استفاده از این وسیله مرگ‌آور می‌پردازد. گزارش زیر همچنین فلسفه ساخته‌شدن این ابزار را زیر سوال می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: مقدمه نشان می‌دهد قرار است به کرامت خانم‌ها به طور ویژه توجه شود؛ اما در پیشوند الف می‌بینیم که اتفاقا همین ماجرا در حال نقض‌شدن است. در واقع در این لایحه به مأمور نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط، اختیاراتی داده می‌شود که اگر پیش‌ازاین تحت امر مقام قضائی بودند، امروز خودشان قاضی، مجری حکم و مأمور هستند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس حقوقی فوتبال ابلاغیه سقف بودجه را متناقض با اساسنامه فدراسیون فوتبال و دارای ابهامات حقوقی دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

چپ‌های تحریمی برای پیشبرد پروژه "تحریم انتخابات" برخی جملات و معانی مهلک را کادوپیچی کرده و نشر می‌دهند که البته مسئولان و مردم باید متوجه پاسخ این شبهات باشند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم نوجوانان ایران به تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل افغانستان پرداخت.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران گفت: بازی اول در هر تورنمنت سخت است اما باید بگویم تمام بازیکنانم در یک سطح هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان به این نکته اذعان کرد که پس از گل اول افغانستان، دقایق سختی برای ادامه بازی داشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان به این نکته اذعان کرد که پس از گل اول افغانستان، دقایق سختی برای ادامه بازی داشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه مردم نگران رفتارهای زننده غیر اسلامی هستند، گفت: مسوولان باید برای مقابله با این رفتارها صراحت داشته باشند چرا که بی‌توجهی به این رفتارها مصداق حمایت از دشمن است.

وب‌گاه ورزش سه

لسترسیتی انزو مارسکا از منچسترسیتی را به عنوان سرمربی جدیدش معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی گفت: پیامبراکرم (ص) درس خداپرستی و توحید را به انسان‌ها داد و یک دین هوشمند را به جهان عرضه کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته جوانان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان پیش از آغاز کارش در پیکارهای آسیایی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه سیاست آموزشی در دانشکده حکمرانی با روال سنتی آموزش متفاوت است، گفت: تدریس در دانشکده حکمرانی به صورت ترکیبی و تخصصی انجام می‌شود.