چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

«بازیکنی که سال قبل 200 میلیون قرارداد بسته بود، روبروی من نشسته و می‌گوید 15 میلیارد می‌خواهم. من این بازیکن را چه کار کنم؟»

خبرگزاری تسنیم

آنچه شهید مطهری در کتاب «مسئله حجاب» در خصوص وجوب حجاب بیان کرده‌اند مبتنی بر دلایل متقنی است که از کتاب و سنت گرفته شده است و بعید است که اگر در قید حیات بودند این دلایل را کنار می‌گذاشتند. لذا معتقدم اگر شهید مطهری الآن هم بودند نظر‌شان همان بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتاق بازرگانی ایران به‌صورت روشن یکی از مراکز حساس اقتصادی کشور محسوب شده و دسترسی ویژه به بسیاری از اطلاعات طبقه‌بندی‌شده دارد که به‌صورت طبیعی نباید در اختیار اشخاص بدون صلاحیت قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

منتقد سینما معتقد است که سینمای دفاع مقدس به آزمون و خطاهایی از جنس «دسته دختران» نیاز دارد و فیلم می‌تواند راه را برای فیلمسازان بعدی باز کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد خاتمی، در پیامی به بهانه نشست «نهج‌البلاغه و آیت‌الله منتظری»، که با حضور برخی عناصر گروهکی و باند مهدی‌هاشمی معدوم برگزار شد، نوشت: «عالمان و اندیشمندان و مصلحان خیراندیش در ساحت دین و دنیا کم نبوده‌اند، از جمله در عالم تشیع. ادعای من این است که آیت‌الله‌العظمی منتظری در‌اندیشه و انگاره شیعی شخصیتی کم نظیر است. در ایشان ویژگی‌های زیر برجستگی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مسیریاب می‌گوید: «دور بزنید!» به راننده می‌گویم: «فکر کنم اینجا دور زدن ممنوع شده اخیرا.» دور می‌زند و می‌گوید: «نه! دقت این از من و شما بیشتر است.» و مسیریاب محبوبش را ستایش می‌کند: «این یکی با همه فرق می‌کند. تندتند به‌روز می‌شود. هر روز. هر ساعت.»

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از سران فتنه 1388 که خود را ارادتمند امام خمینی وانمود می‌کند، از شیخ مطرود حضرت امام (ره) تجلیل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیام سیدمحمد خاتمی رهبر جبهه اصلاحات به نشست «نهج‌البلاغه و آیت‌الله منتظری» موجب خشم و عصبانیت کیهان شد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام مهاجرنیا گفت: معرفت‌شناسی انقلاب یعنی مرور و شناخت ریشه‌ها، اندیشه‌ها، باورها و عوامل تأثیرگذاری که انقلاب اسلامی را ایجاد کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

برخی بر این باورند که اصرار برای مقصر معرفی کردن شریعتی یادآور اصطلاح «مثلث کارپمن» و سه نقش «آزارگر، ناجی و قربانی» است و انگار شریعتی بهانه‌ای است تا ناراضیان خود را «قربانی» بدانند و از خود سلب مسئولیت کنند یا تصور کنند اگر پاره‌ای موانع امکان تحقق همه آرمان ها را نداده آرمان‌ها نادرست بوده است. اما تقصیر شریعتی واقعا چه بود؟ این که چند میلیون نفر در خیابان راهپیمایی کردند و با تصویر...

وب‌گاه عصر ایران

در خبرها آمده بود که ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، در آستانه ناامیدی از جذب کارلو آنجلوتی برای هدایت تیم ملی برزیل، به خوزه مورینیو چراغ سبز نشان داده است.

وب‌گاه ورزش سه

مدیران باشگاه پیکان به دنبال فردی برای سرمربیگری تیم خود می‌گردند که فلسفه همیشگی این باشگاه را ادامه بدهد و با شرایط بودجه‌ای مجموعه کنار بیاید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیل تجلیل 89 ساله، سن و سالی به قدمت دانشگاه تهران دارد؛ این استاد پیشکسوت دانشگاه تهران متولد 1313 شمسی است. هر چند او نزد هم‌قطاران به خوش‌بیانی شهره است، اما مدتی است که آنچنان خبری از استاد نامدار دانشکده ادبیات و علوم انسانی شنیده نمی‌شود. شاگردان استاد در دانشکده ادبیات، جسته و گریخته از وضعیت استاد تجلیل خبر دارند و می‌گویند مدتی است برخی...

خبرگزاری مهر

کانون اندیشه جوان در نخستین دوره آموزشی متن خوانی متون فلسفه سیاسی به کتاب «پایان الهی یا بشری تاریخ» می‌پردازد.