چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد آرش میراحمدی روز گذشته با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

برای ترویج نماز، نیازی به بودجه ستاد اقامه نماز و سازمان‌های عریض و طویل تبلیغات و تحقیقات و تشریفات نیست، حکمرانی در جمهوری اسلامی اگر «عمل محور» باشد نماز خواندن خود به خود فراگیر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رونامه جمهوری اسلامی به نامه رئیس ستاد اقامه نماز خطاب به رئیس جمهور درباره ایحاد ساختار سازمانی برای ترویج نماز و در نظر گرفتن طرح و بودجه برای کارهای فرهنگی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی نوشت: رئیس ستاد اقامه نماز در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز، ایجاد ساختار سازمانی برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در دستگاه‌های اجرائی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و در نظر گرفتن طرح و بودجه برای کارهای فرهنگی در تمامی وزارتخانه‌ها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد اقامه نماز در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستارتوجه ویژه سازمان برنامه و بودجه و شورای عالی انقلاب فرهنگی به ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و ارتقاء جایگاه مساجد در اسناد بالادستی مانند برنامه هفتم توسعه اجتماعی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آنچه شهید مطهری در کتاب «مسئله حجاب» در خصوص وجوب حجاب بیان کرده‌اند مبتنی بر دلایل متقنی است که از کتاب و سنت گرفته شده است و بعید است که اگر در قید حیات بودند این دلایل را کنار می‌گذاشتند. لذا معتقدم اگر شهید مطهری الآن هم بودند نظرشان همان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد محقق داماد در بیان مثالی ساده در فقه مقاصدی میگوید اگر شلاق زدن به خانم بی‌شوهری که ارتباط نامشروع داشته است موجب شهرت و رسمی شدن فاحشه‌گری او شود، این کار خلاف است. وی همچنین بیان داشت که ازدواج دوم مرد در صورت ضرر روحی و روانی به زن اول او باطل است.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با حضور در منزل جلیل تجلیل، با این استاد بازنشسته دانشگاه تهران و یکی از چهره‌های ماندگار ادبیات دیدار کرد و در جریان وضعیت سلامتی وی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی نسبت به انجام رسالت و فلسفه تشکیل خویش که ترویج، گسترش و تقویت شبکه تعاونی در مناطق روستایی و عشایری به‌منظور واگذاری امور تصدی‌گرانه و رفع چالش‌های اساسی بخش کشاورزی می‌باشد، غفلت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اولین عمل برای مناسک حج، مُحرم شدن است، فلسفه محرمات احرام را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

مجلات "رشد زیست‌شناسی" برای ارسال مقاله فراخوانی ارائه داد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی لیگ برتری گفت: بازیکن به من می‌گوید فلان باشگاه 15 میلیارد به من می‌دهد و من به مدیر آن باشگاه زنگ زدم و می‌گویند ما اصلا این بازیکن را نمی‌خواهیم

وب‌گاه خبر آنلاین

«جمهوریت نظام اسلامی، مبانی و راهکارها» عنوان دیگری از سلسله نشست‌های «راه گفت وگو» در مؤسسه اطلاعات است که با حضور محمد عطریانفر، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و مهدی فضائلی، کارشناس و فعال رسانه‌ای و محمد خدادی، دبیر جلسه برگزار شد. آنچه در ادامه می‌خوانید چکیده مباحث مطرح شده در این نشست است که در شماره روز دوشنبه 29 خرداد 1402 روزنامه اطلاعات منتشر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

«بازیکنی که سال قبل 200 میلیون قرارداد بسته بود، روبروی من نشسته و می‌گوید 15 میلیارد می‌خواهم. من این بازیکن را چه کار کنم؟»