چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

با گذشت نزدیک به ده روز از قطع همکاری رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، همچنان تکلیف نیمکت رهبری این تیم مشخص نیست و مدیران باشگاه استقلال انگار درست مثل هواداران این تیم نمی‌دانند چه کسی قرار است آبی پوشان را در رقابت‌های داخلی و شاید هم رقابت‌های بین المللی فصل جدید رهبری کند.

خبرگزاری مهر

نشست هفتگی شهر کتاب روز سه شنبه 30 خرداد به تحلیل و بررسی فلسفه‌ورزی به سبک دوباتن اختصاص دارد.

خبرگزاری مهر

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به تیم نوجوانان گفت: فلسفه کمیته جوانان شناساندن استعدادها به فوتبال کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر ابراهیم رئیسی: «سن درختان دانشگاهی که من در آن تدریس می‌کنم از سن آمریکا بیشتر است. به همین خاطر ایرانیان از این همه تلاش آمریکا [برای تحریم یا براندازی] خنده‌شان می‌گیرد.»

وب‌گاه فرارو

این گفته خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای سید ابراهیم رییسی در گفت‌وگو با تلویزیون ونزوئلا در جریان سفر جاری به سه کشور آمریکای لاتین بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از جمله یادآور شده‌اند دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی ایران) در سال 1338 پایه گذاری شده حال آن که ایالات متحده 247 سال قبل به استقلال رسیده است و 64 طبعا از 247 کمتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصرایران در واکنش به مصاحبه جنجالی همسر ابراهیم رئیسی نوشت: خوش‌بختانه ایشان یک مقام مسؤول نیست و همین که تعابیری از این دست را از زبان همسرشان یا وزیر خارجه نشنیدیم جای خوش‌حالی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران در واکنش به مصاحبه جنجالی همسر ابراهیم رئیسی نوشت: هویت یک دانشگاه هم نه به قدمت درختان آن که به سابقه استادان و جایگاه دانش آموختگان آن است. از این رو امیدواریم سرکار خانم از نفوذ عاطفی خود بر آقای رییسی بهره ببرند تا هر گاه اراده سیاسی و حراستی برآن شد تبری بر درخت استادی ریشه‌دار وارد کند مانع شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد حدیر در عصر ایران نوشت: هر چه فکر می‌کنم شباهتی بین عمر درختان و خندیدن به تلاش‌های آمریکا نمی‌یابم. ضمن این که مواجهه جمهوری اسلامی با ایالات متحده نه با یک کشور با تاریخ محدود که با مجموعه‌ای با عنوان «غرب» است و می‌دانیم قدمت غرب قطعا از درختان دانشگاه شهید بهشتی بسیار بیشتر است.

خبرگزاری مهر

آغاز به کار دو نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه و پکن با حضور ایران و انتشار 10 هزار جلد کتاب در اردیبهشت ماه از جمله مهم‌ترین اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر پنج‌شنبه 27خرداد 1402 دومین مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگار حوزه میراث فرهنگی در آمفی‌تئاتر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد. در ابتدای این مراسم، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، علی دارابی صحبت کرد و گفت: بی‌گمان وقتی از میراث فرهنگی، تمدن و هویت و تاریخ سخن می‌گوییم حکیم توس و خالق شاهنامه پس از هزار و چهل و دو سال در قله ایستاده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست هم‌اندیشی «حکمرانی در ورزش» عصر روز چهارشنبه 24 خرداد ماه 1402 با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر معاون قهرمانی و دکتر مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهدی شهبازی...

وب‌گاه مشرق نیوز

همسر رییس جمهور کشورمان با اشاره به سوءاستفاده غربی ها از زنان با فریب آزادی گفت: از رفتار بد مردان دفاع نمی‌کنم اما غربی ها از آزادی زن سواستفاده می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

مقدمه وقتی درست است که درخت بالای 250 سال در محوطه باشد که قاعدتا باید چنار باشد چون چنار به تعبیری مرگ ندارد. پس اگر چنار پیری در محوطه دانشگاه باشد با عمر بالای 250 سال گزاره اول یعنی مقدمه خانم رییسی درست است اما اگر الزاما به نتیجه درست نینجامد استدلال نیست مغالطه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور یک بانوی روشنفکری و فرهیخته در کنار رییس جمهرو ظرفیتی مهم برای دیپلماسی عمومی است