چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی؛ موضوع دوره‌های دانشجویی تشکیلاتی و تبیین نسبت کنشگری با خودسازی، یکی از مسائل جدی مورد بحث میان فعالان دانشجویی است. به همین جهت برنامه «شانزده آذر» با هدف نقد و بررسی این دوره‌ها و با محوریت نگاهی به طرح ولایت و سؤالات پیرامون آن برگزار شد. در این برنامه آقای حامد طونی، مسئول اسبق طرح ولایت و آقای محمدحسین اصغریان، مسئول سابق بسیج...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی مطهری در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: ما برای آقای محسن رضایی آرزوی توفیق می‌کنیم اما این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد.

وب‌گاه فرارو

نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اینترنتی فراز نوشت: نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری می گوید: به نظر بنده ادامه کار این شورا به صلاح کشور نیست. نباید کاری کنیم که تبدیل به یک نهاد دائمی شود و خساراتی را برای کشور از طریق دخالت در کار مجلس و حتی قوه قضائیه به وجود بیاورد. به طور خلاصه ماهیت این شورا دخالت قوا در کار یکدیگر و عدم تفکیک قواست که خلاف اصل 57 قانون اساسی است.

خبرگزاری مهر

آئین نکوداشت عباس جمال پور فردا سه شنبه 23 خرداد در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این ادب و ادبیات سروش، که دامن همه را هم می‌گیرد، از رضا داوری تا گلیشفته فراهانی، ظاهرا علتی جز این ندارد که دکتر از پس خودش برنمی‌آید! مولانا هم گفته اگر خار‌های وجودت را در جوانی ریشه‌کن نکنی، در پیری بعید است از پس کندن آن‌ها برآیی؛ و جالب است که دکتر سروش سال‌هاست مولانا درس می‌دهد، اما گوشش به پند مراد خودش هم پنبه بوده.

خبرگزاری مهر

رئیس بسیج اساتید کشور بر اهمیت و اولویت تربیت و آموزش در دانشگاه‌ها و مراکز بسیج اساتید کشور تأکید نموده و آموزش را رمز کارآمدی و اثربخشی فعالیت‌ها برشمرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: رحیمی جهان‌آبادی گفت: اگر برجام خیانت بود امروز چرا به دنبال احیاء آن هستیم؟! اگر نبود چرا آنقدر بلا بر سر تیم مذاکره کننده و ظریف آوردیم؟! این یک نمونه از رفتار جناحی و طیفی به امنیت ملی ما آسیب زده است.

وب‌گاه ورزش سه

دینو تاپ‌مولر به عنوان سرمربی جدید آینتراخت فرانکفورت انتخاب شد.

وب‌گاه عصر ایران

دکتر سروش پنج ماه دیگر 78 ساله می‌شود. اینکه یک پیرمرد 78 ساله این قدر انگیزه داشته باشد برای تاختن به یک پیرمرد 90 ساله، از عجایب است. در این سن و سال، افراد معمولا در آرامش و پختگیِ پیری به سر می‌برند و اهل گلاویز شدن با این و آن نیستند.

خبرگزاری مهر

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه به موضوعات حفاظت و آموزش در فعالیت باغ‌های وحش تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت با اشاره به برخی انتقادات به لایحه حجاب، گفت: این امر به‌دلیل گرته‌برداری‌های ناقص از این لایحه و مطلع نبودن منتقدان از مفاد کامل آن است، هرچند کسی هم ادعا نکرده این لایحه هیچ ایرادی ندارد.