پنج‌شنبه 5 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور فرهنگی وزیر ارشاد گفت: هر دو عید قربان و غدیر از اعیاد بزرگی است که برای ما پیام‌هایی دارند و جزو برترین اعیاد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اطلاعات در مطلبی با اشاره به گرانی‌ها در کشور نوشت: مگر مردم ما از کشورهای همسایه چه کم دارند که با این همه امکانات خدادادی نفت وگاز و معدن و کشاورزی و تاریخ و فرهنگ و سرزمین چهار فصل و نیروی انسانی تحصیلکرده باید حسرت امکانات ورفاه و آسایش موجود در آنها را بخورند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دوسال پس از پایان عمر دولت حسن روحانی، نام و مواضع وزیر خارجه‌اش یک بار دیگر بحث برانگیز شده است. بحث‌هایی که روز 13خرداد با نوشتار او در اینستاگرام به جدال میان کاربران فضای مجازی میان اصولگرایان و میانه‌روها و اصلاح‌طلبان انجامید و در ادامه با سخنان سه‌شنبه شب او در کلاب‌هاوس ادامه پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: چرا ایرانی نباید ارزان و باکیفیت زندگی کند و اعلی بخورد وبپوشد و سوارشود و تفریح و شادی کند ولذت ببرد؟ چرا اینها مخصوص عده‌ای خاص است و برای آنها همیشه همه چیز هست و برای مردم عادی همواره شرایط حساس کنونی است و باید تا آینده‌ای نامشخص فقط تحمل کنند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران، ارگان دولت یکی از صفحات امروز خود را به مطالبی برای حمله مجدد به وزیر امور خارجه دولت روحانی و برجام اختصاص داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزگاری ظریف گفته بود که آمریکا اگر بخواهد همه تاسیسات کشور را با یک بمب نابود می‌کند؛ در آن زمان رهبر انقلاب اسلامی از مسئولان نظامی خواستند ظریف را به یک تور برده تا ظرفیت‌های کشور را ببیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر عباس طارمی فردیست که در سالهای آخر عمر استاد سید عبدالله انوار در کنار ایشان حضور داشته و ساعت‌های زیادی را پای درس ایشان نشسته است. استاد سید عبدلله انوار که در اسفندماه سال گذشته رحلت کردند، از حکیمان و دانشمندان جامع حوزه طهران به شمار می‌روند و در عمر طولانی خود آثار فراوانی را در حکمت و علوم اسلامی، ادبیات و تاریخ ایران و تهران و کتاب شناسی و فهرست نویسی و احیای...

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم و جامعه جهانی او را یک شخصیت ملی و جهانی می شناسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید صادق آل طه در جماران نوشت: سخنان ظریف و بازتاب بسیار قوی و مثبت آن نشان داد که اگر بزرگان سیاست با مردم به صورت رو در رو و با ارائه راهکار های معلوم و معین و با صداقت صحبت کنند می توانند اینان را با خود همراه و همدل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: ظریف دو سال بعد از پایان وزارتش در کلاب هاوس به تبیین مذاکرات هسته ای پرداخت و در اتفاقی کم سابقه بیش از یکصد هزار نفر مخاطب در فضای مجازی را پای صحبت‌های خود نشاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این گفت‌وگو به دنبال پاسخی به این پرسش است که آیا محمدجواد ظریف به عنوان پلی میان مطالبات جامعه و محدودیت‌های قدرت برای رسیدن به درک متقابل عمل می‌کند حتی اگر این وسط، تندروهایی از دو طرف را خوش نیاید و بخواهند با برچسب «ماله‌کش» یا «خائن» او را در ترویج میانه‌روی خنثی کنند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرزگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، عمده مطالعات و کار محسن کرمی مبتنی بر فلسفه و هنر تطبیقی ایران، هند و شرق دور استوار است. او در زمینه مطالعات ایرانی، پژوهش‌هایی در زمینه مهرآیینی و اندیشه سهروردی داشته و در روش‌شناسی گرایش‌های پدیدارشناختی و هرمنوتیک دارد که به اتکای همین تمرکز، به بررسی زیباشناسی هنر ایران می‌پردازد. کرمی آثارش را با بداهه‌نگاری‌هایی...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه جامع امام حسین (ع) با تاسیس دانشکده هنر، رسانه و فضای مجازی برای جذب دانشجو در 20 رشته فراخوان داد.