چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

روزگاری بود که تلویزیون ایران در قامت یک پیشنهاددهنده جدی و صاحب سبک در زمینه نمایش فیلم‌های سینمایی عمل می‌کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت با اشاره به برخی انتقادات به لایحه حجاب، گفت: این امر به‌دلیل گرته‌برداری‌های ناقص از این لایحه و مطلع نبودن منتقدان از مفاد کامل آن است، هرچند کسی هم ادعا نکرده این لایحه هیچ ایرادی ندارد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی دولت سیزدهم درباره تدوین قانون حجاب و مشخص‌شدن حدود قانونی و تأثیر آن در تعدیل رفتارهای فراقانونی در جامعه، اظهار کرد: رفتارهای فراقانونی در جامعه ما عمومیت ندارد. ممکن است برداشت شما از تصاویر و فیلم‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، گستردگی اقدامات فراقانونی حول موضوع حجاب در جامعه باشد، اما فضای مجازی در این رابطه معیار درستی به دست نمی‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توئیت عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات نسبت به فوت فیروز نادری، دانشمند ایرانیِ ناسا با واکنش معنادار رضا رشیدپور، مجری مشهور روبرو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک جزیره اختصاصی با خانه‌ای حدودا 600 متری که همه نیازهای شما را با استفاده آنچه که در خود جزیره وجود دارد تامین خواهد کرد؛ کسی که این جزیره را بخرد دیگر هیچ نیازی به ارتباط با جهان بیرون نخواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از جلسه هفت ساعته کلاب هاوس ظریف درباره مسائل سیاست خارجی در دولت های یازدهم و دوازدهم، حمله کنندگان به او بدون توجه به نقدهای مشفقانه و علمی ظریف، تلاش می کنند با پیوند دیپلماسی به اهداف موهوم، عقلانیت و مصالح مردم را فدای حملات متعصبانه به ظریف کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ارزش باغ وحش در آن است که بازدیدکنندگان احساس کنند در این فضا حقوق حیوانات رعایت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه به موضوعات حفاظت و آموزش در فعالیت باغ‌های وحش تاکید کرد و گفت: فلسفه اصلی احداث این نوع زیستگاهها در کشور حفاظت از گونه‌های جانوری و حیات‌وحش است که باید در این راستا نقش موثری داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست تخصصی معاونین تربیت و آموزش این سازمان، بر اهمیت و اولویت تربیت و آموزش در دانشگاه‌ها و مراکز بسیج اساتید کشور تأکید کرده و آموزش را رمز کارآمدی و اثربخشی فعالیت‌ها برشمرد. محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست تخصصی که به‌صورت مجازی برگزار شد، بر اهمیت و اولویت تربیت و آموزش در دانشگاه‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر نیروهای بیگانه و آدم فضایی‌ها، زمینی‌ها را نابود نکنند، آیا ما خودمان را نابود خواهیم کرد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دوشنبه هفته گذشته بود که "کورنل وست" استاد فلسفه، تاریخدان و فعال سیاسی از سوی حزب جدید "ملت" - خارج از دو حزب دمکرات و جمهوریخواه - خود را در شبکه‌های اجتماعی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور معرفی کرد. اغلب رسانه‌های خبری آمریکایی و بین المللی هفته گذشته پیام ویدئویی این استاد رنگین پوست فلسفه سیاسی دانشگاه‌های هاروارد، پرینستون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود نسبت به آینده نظام هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس دانشگاه تهران در جمع اندیشمندان 15 کشور اسلامی که در دانشگاه تهران گرد هم آمده‌اند، به طرح پیشنهاد شبکه‌سازی توسط اندیشمندان جهان اسلام پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع خادمان فرهنگی کاروان‌های حج، توضیحاتی درباره هزینه‌های حج و همچنین اقدامات عربستان در این زمینه بیان کرد.