یک‌شنبه 8 مهر 1403

فناوری فضایی

فناوری فضایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ایران در چنین موضع قدرتی قرار نگرفته بوده است. پیشرفت های حیرت انگیز در حوزه های مختلف تکنولوژی اعم از نانوتکنولوژی، سلول‌های بنیادی، فناوری فضایی، انرژی هسته ای و صنایع دفاعی مانند پهبادهای به قول غربی ها تعیین کننده سرنوشت جنگ از نمونه های آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: محصولی ضمن اشاره به جنگ تمام عیار دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی عنوان کرد: با توجه به شرایط جهانی و تغییر هندسه قدرت ذکر شده، دشمن جنگ تمام عیاری را جهت توقف پیشرفت کشور و در صورت امکان عقب گرد کشور تدارک دیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به گفته آژانس فضایی سرنشین دار چین، آزمایشگاه فضایی منگتیان (Mengtian) آزمایش‌های نهایی خود را قبل از پرتاب می‌گذراند.

وب‌گاه الف

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که کشورش قصد دارد همکاری های امنیتی و اقتصادی را با کشورهای اسلامی توسعه دهد و مشارکت با سازمان همکاری اسلامی را تقویت کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر اقتصاد امارات متحده عربی طی اظهاراتی تأکید کرد که کشورش علاقمند به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فناوری روسی و میزبانی دفاتر نمایندگی آنهاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اهداف شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری و تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش‌افزوده فراوان به‌ویژه در تولید نرم‌افزار است. شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه‌های مختلفی ورود کرده‌اند و باعث...

وب‌گاه مشرق نیوز

دشمنان انقلاب اسلامی ایران نیز اعم از ریگان، بوش پدر، صدام‌، رجوی و... در طول چهل و چندسال گذشته بارها خواب و خیال براندازی این نظام نبوی را در سر پروراندند اما همه آنها خوراک مار و مور شدند.

خبرگزاری دانا

پژوهشگر حقوق بین الملل گفت: دشمنان از پیشرفت های انقلاب اسلامی عصبانی هستند واین را به شکل اغتشاشات اخیر نشان می دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه «SlashGear» که در حوزه فناوری فعالیت دارد، با انتشار مطلبی، از 5 وسیله خانگی نام برد که از سوی ناسا اختراع شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان فضایی ایران گفت: فضا جزء لاینفک زندگی امروز و آینده بشر است و هر کشوری که می‌خواهد در جهت توسعه پایدار عمل کند، ناگزیر باید به سمت فضا حرکت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

افرادی در لینکدین که خود را فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر و کارمندان شرکت‌های فناوری برتر جا می‌زدند، میلیون‌ها دلار از کاربران این شبکه اجتماعی کلاهبرداری کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به تلاش‌های پژوهشگران این دانشگاه در عرصه فناوری‌های ساخت ماهواره گفت: ماهواره ظفر 2 به‌زودی پرتاب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در نشست اعضای دانشگاهی مجمع جهانی اهل‌بیت که با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد، به جایگاه علم و علوم انسانی در کشور ایران اشاره کرد و گفت: وقوع انقلاب اسلامی تغییرات بسیاری در فضای دانشگاه‌ها به وجود آورد. یکی از این تغییرات انقلاب فرهنگی و به دنبال آن تشکیل شورای...