یک‌شنبه 8 مهر 1403

فناوری فضایی

فناوری فضایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقاله رئیسی در آستانه سفر رسمی وی به پکن، در شماره امروز روزنامه (مردم) ارگان رسمی حزب حاکم چین منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متن نوشتار «دوستان قدیمی بهترین شریکان برای آینده روشن هستند» به قلم سید ابراهیم رئیسی امروز - دوشنبه - در آستانه سفر رسمی رئیس جمهور به پکن، در روزنامه معروف و پرتیراژ (مردم) ارگان رسمی حزب حاکم چین منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در آستانه سفر رئیس‌جمهور به چین مقاله‌ای از او در روزنامه مردم چاپ پکن منتشر شد.

خبرگزاری مهر

در آستانه سفر رئیس‌جمهور به چین مقاله‌ای از او در روزنامه مردم چاپ پکن منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

مقاله رئیس جمهور کشورمان در آستانه سفر به چین در روزنامه پر تیراژ این کشور منتشر شد؛ رئیسی نوشته است: ایران و چین در کنار همکاری‌های سیاسی و احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی، در مسیر رشد اقتصادی، مکمل‌های راهبردی خوبی برای یکدیگر خواهند بود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: بسیاری از امتیازاتی که از جانب قدرت‌های غربی به خیلی از کشورهای رقیب ما در منطقه داده شده، به دلیل دستاوردهای جمهوری اسلامی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دستور رییس‌جمهوری برای استفاده از سرریز فناوری پیشرفته فضایی در دیگر صنایع خبر داد و گفت: با راه‌اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، دولت به یک اتاق شیشه‌ای تبدیل شده و این می‌تواند زمینه‌های فساد را از میان بردارد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد که توسعه منظومه‌های فضای، اقتصادی و رقابتی کردن پرتاب‌های فضایی و توسعه کاربردهای صنعت فضایی بدون توجه به توسعه بخش خصوصی حرفه‌ای امکان‌پذیر نیست.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بزرگداشت روز فناوری فضایی ابراز امیدواری کرد که جمهوری اسلامی ایران تا پایان دولت سیزدهم به صادرکننده خدمات فضایی در منطقه تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم روز ملی فناوری فضایی برای رونمایی از آخرین دستاوردهای فضایی کشور مانند ماهواره سنجشی طلوع 3 و ماهواره مخابراتی ناهید 2 آغاز شد.