یک‌شنبه 8 مهر 1403

فناوری فضایی

فناوری فضایی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟!» نوشت: 1- دیروز آقای خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی کشورمان بعد از حضور در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی که باتفاق آقایان مخبر و فرزین صورت گرفته بود، به خبرنگاران گفت «پشت پرده اختلالات بازار ارز شناسایی شده و به زودی نهاد‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا شایسته است که یک مشت انسان‌نمای بی‌سرو پا با حمایت‌های آشکار و نهان دشمنان بیرونی با لطایف‌الحیل و ترفندهای گوناگون در سیستم ارزی نظام دست به اخلال بزنند...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فناوری جدید ضد گرد و غبار می‌تواند مشکل نفوذ گرد و غبار مخرب ماه به فضاپیما‌ها و آسیب آن به لباس فضانوردان و بسیاری از مشکلات دیگر مرتبط با گرد و غبار‌های فضایی و زمینی را حل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تقویم روزشمار سال 1402 منتشر شده و تا این لحظه، تقویم رسمی کشور است. فهرست کامل تعطیلی‌های سال 1402 را در ادامه ببینید.

وب‌گاه فرارو

در این مطلب تعطیلات رسمی را با ذکر مناسبات روز‌ها می‌خوانید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در دانشگاه علم و صنعت گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها در این باره قاطعانه برخورد می‌کند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان با حضور در دانشگاه علم و صنعت ایران از بخش‌های مختلف این مرکز علمی کشور در حوزه علم و تکنولوژی بازدید کرد. وی در بدو ورود به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت ادای احترام کرد و در ادامه بخش‌های مختلف مرکز تحقیقات فضایی را مورد بازدید قرار داد. این مرکز ابتدای سال 1386 به منظور دستیابی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که جنگ اوکراین ادامه دارد، ایالات متحده تنها به متحدش کمک نمی‌کند، بلکه با نظر به درگیری احتمالی با چین، تجربه و درس هم کسب می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در روزنامه «مردم» چین نوشت: ایران و چین، یکجانبه‌گرایی و توسل به اقدامات قهرآمیز از جمله تحریم ظالمانه را ریشه اصلی بحران و ایجاد ناامنی می داند و بر ضرورت مساعی مشتر در جهت دستیابی به چندجانبه‌گرایی واقعی و تحقق عدالت و انصاف بین‌المللی و استقرار حکمرانی عادلانه جهانی تاکید دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور طی مقاله‌ای که در شماره امروز روزنامه معروف و پرتیراژ people (مردم) ارگان رسمی حزب حاکم چین با عنوان «دوستان قدیمی بهترین شریکان برای آینده روشن هستند» منتشر شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به دنبال تعامل حداکثری با همه کشور‌های جهان بخصوص قدرت‌های دوست مثل چین است. پکن همواره نشان داده چگونه یک کشور می‌تواند بدون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در روزنامه «مردم» چین نوشت: ایران و چین، یکجانبه‌گرایی و توسل به اقدامات قهرآمیز از جمله تحریم ظالمانه را ریشه اصلی بحران و ایجاد ناامنی می داند و بر ضرورت مساعی مشتر در جهت دستیابی به چندجانبه‌گرایی واقعی و تحقق عدالت و انصاف بین‌المللی و استقرار حکمرانی عادلانه جهانی تاکید دارند.