یک‌شنبه 8 مهر 1403

فناوری فضایی

فناوری فضایی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پربازدیدترین مقالات علمی نمایه شده پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی SID، با موضوع فناوری فضایی براساس میزان بازدید مخاطبان مشخص و معرفی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد حسینی گفت: کسانی که بانیان وضع موجود هستند و درگذشته مسئولیت داشته‌اند و باید به خاطر تعلل و کم کاری‌ها پاسخگو باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

44 سال شبکه دشمنان انقلاب علیه ملت انقلابی ایران شرارت کرد اما امروز ملت ما و انقلاب ما یک درخت تنومند است و آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به فروپاشی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات با انتشار پیامی در یکی از پیام رسان‌های داخلی نوشت: وزارت ارتباطات تمام امکانات خود را برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بسیج کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پیامی در یکی از پیام رسان‌های داخلی عنوان کرد مدتی قبلی نمایشگاهی مختصر و مفید برای نمایش توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان داخلی و فعالیت‌های که در دستگاه‌ها به واسطه آن‌ها انجام شده برگزار شد که در آن رهبر معظم انقلاب نیز حضور پیدا کردند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان فضایی ایران برای تعیین سطح زیرکشت گندم با ماهواره خیام اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری تسنیم

جانشین وزیر دفاع گفت: بنظر می‌رسد در آینده نزدیک بتوانیم ارتباطات موثری را بین سازمان‌های هوافضا، صاایران و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح جهت تشکیل یک چرخه کاملی از فناوری‌های فضایی ایجاد کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه امکانات این وزارتخانه برای تحقق شبکه ملی اطلاعات، توسعه پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی، راه‌اندازی سرویس اینترنت کودک و نوجوان، پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها، دولت هوشمند و دستاوردهای فناوری فضایی بسیج شده است.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و محصولات ویژه بخش فضایی بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

براساس گزارش‌های دریافت شده از یک مقاله معتبر، شرکت علوم و فناوری هوافضای چین (CASC) قصد دارد در سال 2023 بیش از 200 فضاپیما را با 60 مأموریت فضایی به فضا پرتاب کند.

خبرگزاری تسنیم

برآورد سطح زیرکشت محصولات راهبردی جو، گندم و برنج با استفاده از فناوری فضایی براساس تفاهم‌نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان فضایی ایران اعلام کرد: برآورد سطح زیرکشت محصولات راهبردی جو، گندم و برنج با استفاده از فناوری فضایی بر اساس تفاهم‌نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد.