یک‌شنبه 8 مهر 1403

فناوری فضایی

فناوری فضایی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «رتبه پنجم بودیم که جهرمی آمد...» که این روزها به یکی از بحث‌های مهم فضای مجازی تبدیل شده، نشات گرفته از ادعای یک نماینده مجلس در خصوص رتبه پنجم ایران در صنعت فضایی و سقوط آن به رتبه پانزدهم در زمان وزارت آذری جهرمی است؛ اما آیا واقعا این‌طور است؟

خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت رئیسه مجلس در برنامه پرونده ویژه شبکه سه سیما، درباره فیلترینگ اینستاگرام و انتقاد از عملکرد دولت و وزارت ارتباطات در حوزه فضایی توضیح داد.

خبرگزاری دانا

هشتمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور 207 تن از نمایندگان برگزار شد که یکی از دستورات جلسه، ارائه گزارش محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات درباره مشکلات فضای مجازی، اپراتورها و اقدامات انجام شده بود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده تهران در مجلس گفت: دولت آقای روحانی ما را در صنعت فضایی که جزو 5 کشور برتر در این حوزه بودیم به پایین‌تر از 15 کشور منتقل کرده است که تمامی این اقدامات به دست وزیر ارتباطات و فناوری انجام شده است.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت آقای روحانی ما را در صنعت فضایی که جزو 5 کشور برتر در این حوزه بودیم به پایین‌تر از 15 کشور منتقل کرده است که تمامی این اقدامات به دست وزیر ارتباطات و فناوری انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه روند پیشرفت‌های فضایی با وقفه روبرو شده است، گفت: صنعت فضایی از اصلی‌ترین فناوری‌های کشور بوده که تاکنون بر روی آن سرمایه‌گذاری‌های کلانی صورت گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از عملکرد دولت در زمینه انرژی هسته ای و صنعت فضایی انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آقای جهرمی متأسفانه شاهدیم که روند پیشرفت‌های فضایی کشور با وقفه روبه‌رو شده اما مجلس یازدهم اجازه نخواهد داد روند پیشرفت فضایی را متوقف کنید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

براساس رتبه‌بندی تایمز دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی همانند سال 2019 موفق به کسب رتبه 201 تا 250 در بین دانشگاه‌های آسیایی شده است.