یک‌شنبه 8 مهر 1403

فناوری فضایی

فناوری فضایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در یادداشتی علل عدم عبرت جریان غربگرا از بدعهدی‌ها و خیانت‌ها را تشریح کرده است.

خبرگزاری ایسنا

مسوول هوشمندسازی ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از حضور 20 استارتاپ در حوزه حمل‌ونقل بار کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر ستاد برگزاری هفته جهانی فضا زمان برگزاری هفته جهانی فضا در سال جاری در ایران را مصادف با 13 تا 19 مهر ماه دانست و گفت: در سال جاری به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های این هفته به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان

طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر حسن گروسی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما، اعضای حقیقی و حقوقی شورا‌های تخصصی حقوقی مالکیت فکری و فضای مجازی، ماهواره و بین الملل و شورای راهبردی حقوقی رسانه ملی منصوب شدند.

خبرگزاری دانا

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما اعضای 3 شورای تخصصی حقوقی با عناوین «مالکیت فکری و فضای مجازی»، «ماهواره و بین الملل» و «شورای راهبردی حقوقی» در رسانه ملی را مشخص کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حکم حسن گروسی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما، اعضای شورا‌های تخصصی راهبردی حقوقی رسانه ملی معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

طی احکام جداگانه ای از سوی حسن گروسی، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما، اعضای حقیقی و حقوقی شوراهای تخصصی حقوقی مالکیت فکری و فضای مجازی"، "ماهواره و بین الملل" و "شورای راهبردی حقوقی" صداوسیما منصوب شدند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - توسعه سامانه ناوبری چین موسوم به «بیدو» نه تنها ارتقا سطح علمی، فنی و ارتباطاتی چین را به دنبال داشته بلکه راهی برای مقابله پکن با تلاش های آمریکا است که راهبرد طولانی مدتی برای متوقف کردن رشد علمی و فنی چین دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کره جنوبی فردا - یکشنبه - اولین ماهواره ارتباطاتی نظامی خود را از فلوریدا در آمریکا پرتاب می‌کند.

خبرگزاری مهر

کتاب «پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران» توسط انتشارات مولتیلینگ در بنگلادش منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

در راستای بررسی چالش‌ها و فرصت‌های دوران جدید فناوری فضایی از وجوه مختلف، پژوهشگاه فضایی ایران در نظر دارد وبیناری با عنوان "عصر جدید فضا، چالش‌ها و فرصت‌ها" برگزار نماید.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - محمد مرادی بینا باج*؛ چندی پیش بود که رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به معاون خود نامه‌ای نوشتند و تاکید کردند که لازم است بررسی شود که اتفاقات قسمت آخر پایتخت 6 حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است، یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟! بیایید کمی گذشته را نگاه کنیم و یا حتی کمی آینده را دانشگاه صدا و سیما که نبض صدا و سیما...

خبرگزاری ایسنا

دکتر سعید قربانی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه شورای عالی فضایی به عنوان دبیر ستاد برگزاری هفته جهانی فضا در سال 1399 منصوب شد.