یک‌شنبه 8 مهر 1403

فناوری فضایی

فناوری فضایی

خبرگزاری دانا

هفته‌نامه نیوزویک در گزارشی تحلیلی نوشت؛ دولت، هیچ چیزی را مدیریت نمی‌کند و کاخ سفید تحت مدیریت ترامپ، از هرج و مرج دائمی رنج می‌برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک اقتصاددان حامی دولت اذعان کرد: 80 درصد نقدینگی موجود، در دولت روحانی پدید آمده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با دفاع از حق فناوری فضایی ایران، ادعای آمریکایی‌ها را در این‌باره رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر ارتباطات گفت: علیرغم تمام محدودیت‌ها و تحریم‌ها، جمهوری اسلامی ایران به چرخه کامل فناوری فضایی دست یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر ارتباطات گفت: علیرغم تمام محدودیت‌ها و تحریم‌ها، جمهوری اسلامی ایران به چرخه کامل فناوری فضایی دست یافته است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل سیستم پروژه ماهواره پیام دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر ضرورت بلوغ فناوری فضایی در کشور، گفت: با دستیابی به چرخه فضایی، سطح فناوری‌های حوزه فضایی به عدد 9 رسیده است که این نشان از بلوغ این حوزه دارد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر یکی از مراکز نوآوری حوزه فضایی با تاکید بر اینکه امروزه جذابیت ماهواره‌های مدار ژئو کاسته شده است، گفت: منظومه ماهوراه زمینه نوینی است که بیشتر کشورها به آن وارد شدند و از سال 2012 تا 2019 تعداد 1731 پرتاب ماهوراه کوچک در دنیا صورت گرفت که نام ایران نیز در این فهرست قرار دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان فضایی ایران با تاکید بر اینکه به دلیل انحصاری بودن بازار پرتاب ماهواره، ایران برای حفظ استقلال سیاسی خود باید در علوم فضایی سرمایه گذاری کند، گفت: فناوری فضایی آینده حوزه ارتباطات را متحول خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بن‌سلمان چه قمپزی در می‌کرد که عربستان به زودی با کمک آمریکا به فناوری فضایی دست پیدا خواهد کرد!