چهارشنبه 13 تیر 1403

قدردانی دولت خودمختار لین شیای چین از استاندار قم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قدردانی دولت خودمختار لین شیای چین از استاندار قم

قم - ایرنا - استاندار و رئیس دولت خودمختار لین شیای چین طی نامه ای از پیام ویژه استاندار قم به مراسم افتتاحیه نمایشگاه اکسپو 2020 قدردانی کرد.

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی استانداری قم در متن نامه ترجمه شده استاندار لین شیا خطاب به بهرام سرمست آمده است: اینجانب از پیام ویدیویی شما که در مراسم افتتاحیه نمایشگاه لین شیا اکسپو 2020 به نمایش عمومی گذاشته شد قدردانم.

در ادامه پیام آمده است: سخنرانی شگفت انگیز شما بواسطه شرکت کنندگان مورد ستایش قرار گرفت ما از توجه و پشتیبانی شما از لین شیا سپاسگذاریم.

استاندار لین شیا همچنین یادآور شده است: با آغاز خواهر خواندگی 2 شهر در سال 2014، همکاری های بین ما در بخش اقتصادی و تجارت توسعه یافته و قوت یافته است هر دو طرف دارای تماس ها و مبادلات متناوب و در سطوح بالا را شاهد هستیم.

در پایان پیام تصریح شده است: ما متاسفیم که به دلیل شیوع کووید 19 در سال جاری، نتوانستیم میزبان شما در نمایشگاه باشیم همچنین امیدواریم با مشارکت یکدیگر بتوانیم با ویروس کرونا مقابله کرده و در نمایشگاه سال آتی لین شیا شاهد حضور نمایندگان تان باشیم برای شما سلامتی و خوشبختی و برای مردم قم نشاط را آرزو می کنم.

*س_برچسب‌ها_س*