چهارشنبه 18 مهر 1403

قرمز شدن وضعیت کرونا در پنج شهر گلستان و چند خبر کوتاه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قرمز شدن وضعیت کرونا در پنج شهر گلستان و چند خبر کوتاه

گنبدکاووس - ایرنا - قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در پنج شهرستان، انتخاب رییس جدید مجمع نمایندگان استان و کشف 1.5 تن چوب قاچاق در آزادشهر از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که بندرگز، گمیشان، علی‌آباد، گنبدکاووس و مراوه‌تپه به دلیل رعایت نکردن صحیح شیوه‌نامه‌های بهداشتی و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به جمع شهرهای قرمز شیوع این بیماری پیوستند.

پیش از این گرگان، بندرترکمن، آق قلا و کلاله در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار داشتند

**

شماری از ساکنان شهرک مقدادی گنبدکاووس از سیستم نامناسب جدول‌کشی و دفع فاضلاب شهری که موجب بالا آمدن گل و لای و افزایش حیوانات موذی در این منطقه مسکونی می شود گلایه کرده و خواستار تدبیر مسوولان شهری برای حل این مشکل شدند.

**

جلال عجم رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر گفت: نیروهای حفاظتی منابع طبیعی این شهرستان با توقیف 2 دستگاه خودرو متخلف، 1.5 تن چوب قاچاق کشف کردند.

**

صالح محبی رییس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس گفت: هفته گذشته هزار و 150 بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال توسط این مجموعه بین خانواده‌های خسارت دیده از کرونای این شهرستان توزیع شد.

**

مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی، دهم آذر تشکیل جلسه داد و غلامعلی کوهساری نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر را به عنوان رییس جدید این مجمع انتخاب کرد.

پیش از این رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول این مسوولیت را بر عهده داشت.

**

محمدرضا استیری رییس جمعیت هلال احمر گالیکش گفت: شب گذشته بر اثر برخورد سواری پراید با یک دستگاه وانت در مسیر خط نو این شهرستان محدوده سه راهی سارجی‌کر 6 نفر مصدوم شدند.

*س_برچسب‌ها_س*