یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

برنامه تلویزیونی «نردبان» سراغ 4 نفر از مستندسازانی رفته که از نزدیک همسفر با شهیخدمات شهید رئیسی را در قاب دوربین مستندسازان ببینیدد رئیسی بودند و تلاش های وی را به تصویر کشیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده‌های این شهدا، مرحوم شهید آقای امیر عبداللهیان را نیز خستگی‌ناپذیر خواندند و افزودند: شرح خدمات و تلاش‌های آقای رئیسی و آقای امیر عبداللهیان در جبهه داخلی و در جبهه خارجی یک داستان طولانی و مفصل است. رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده‌های این شهدا، مرحوم شهید آقای امیر عبداللهیان را نیز خستگی‌ناپذیر خواندند و افزودند: شرح خدمات و تلاش‌های آقای...

وب‌گاه خبر آنلاین

از 10 تا 14 خرداد ثبت‌نام کاندیداها شروع می‌شود و احزاب و جناح‌های مختلف در تکاپوی معرفی کاندیداهای خود هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

وب‌گاه الف

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبرانقلاب اسلامی با اشاره به حرکت و قیام مردم در تشییع این شهدا در تبریز، قم، تهران، شهرری، بیرجند، مشهد، مراغه، زنجان و نجف‌آباد گفتند: این تشییع باشکوه نشان داد که ملت ایران زنده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تابلوی «ادامه راه رئیسی» تنها تصویری از او در خیال‌های خام سیاسی نیست، بلکه پورتره است که او در سفر استانی به یک روستای کوچک نقاشی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است و تشییع باشکوه آنان نشان داد که ملت ایران زنده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

خبرگزاری تسنیم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آمارهای منتشر شده توسط دفتر آمار، اطلاعات و پایش معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در بخش جاده‌ای حاکی از آن است که دستاوردهای قابل‌توجهی در بخش جاده‌ای توسط این وزارتخانه در دولت سیزدهم (از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا پایان فروردین 1403) تحقق‌یافته است. بر اساس این آمارها در بخش آزادراهی،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضاییه تعرفه مراکز مشاوره خانواده تحت نظارت این قوه را که بنا به پیشنهاد مرکز وکلا تدوین شده است، برای اجرا ابلاغ کرد. بر اساس ابلاغیه حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، در اجرای تبصره 4 ماده 59 دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده و بنا به پیشنهاد رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، دستورالعمل مذکور...

وب‌گاه گسترش

طرح قانون جوانی جمعیت یکی از طرح‌های دولت برای تقویت جوانان و جوان سازی کشور محسوب می‌شود. دولت به منظور افزایش جمعیت، زمینه‌های مختلفی را در قالب طرح‌های تشویقی در دستور کار خود قرار داده است.