سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

در آستانه میلاد سراسر خیر و برکت امام حسن مجتبی علیه السلام، هیئت‌ها و مساجد کشور جشن‌هایی را برگزار می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع باران، رگبار، رعدوبرق و وزش باد در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: شدت بارش‌های امروز مربوط به استان‌های تهران، البرز، قزوین، شرق همدان، مرکزی، قم، لرستان، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در حادثه ای هم که در قم رخ داد و یک طلبه و یک بانو درگیر شدند شاهد نوع دیگری از ادامه خشم بودیم و باید هرچه سریعتر جلوی این خشم گرفته شود. دولت رئیسی کمترین لیاقت را دارد و نمی‌تواند مانع از این خشم شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در 27 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در 27 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان ها را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز در بسیاری از نقاط کشور از جمله نواحی غربی شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران و برف در جاده‌های 27 استان و ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف، وزش باد و کاهش نسبی دما طی امروز در 31 استان خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح قرمز بارش‌های سیل‌آسا صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین جنایت قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر، با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای خدمت رسانی مطلوبتر به هموطنان در ایام نوروز 1403 به صورت شبانه روزی، بر عملکرد نمایندگی ها و نیروهای امدادی خود نظارت می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین این جنایت با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین این جنایت با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.

وب‌گاه فرارو

«چارلز جیمز ویلز» انگلیسی در سفرنامه قاجاری‌اش درباره عادت و رسوم اجتماعی ایرانیان در ایام نوروز می‌نویسد: «هیچ فصلی از فصول مانند عید نوروز به درویشان خوش نمی‌گذرد و در هیچ ایامی مانند ایام عید آن‌ها نمی‌توانند تحصیل پول بنمایند.