سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع روحانیون مبارز، با انتشار ویدیویی در کانال تلگرامی خود نوشت: طلبه ها در نجف حق ندارند حتی در آستان قدس ها کار کنند و حقوق بگیرند. اگر چنین کنند شهریه شان قطع می شود تا حوزه ها به بنگاه کاریابی تبدیل نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت و محور هراز گزارش شده است.

وب‌گاه عصر ایران

نجف شهر دلبازی است. برای مناسک مذهبی و حتی برای دروس دینی فضای باز بدون هیچ محدودیتی وجود دارد. این را طلبه ها که با محدودیت های قم آشنایی دارند بیشتر میفهمند.

وب‌گاه ورزش سه

باقر محمدی دروازه‌بان تیم گیتی پسند اصفهان که این فصل رکورد کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر را خُرد کرد و صاحب آن شد، در کنار سپهر محمدی با تجربه که پس از سال‌ها به دروازه تیم ملی بازگشته است، نگهبانان قفس توری ایران در جام ملت‌های آسیا خواهند بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دفتر دولت اصلاحات گفت: «من بر این باورم که در شخصیت‌های قبل از انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای بیشترین نقش را برای تعلیم و تربیت نیرو‌های فکری مبارز داشتند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

در تاریخ میلاد خجسته امام مجتبی علیه السلام اندکی اختلاف وجود دارد. طبق قول مشهور، در 15 ماه مبارک رمضان سال سوم هجری، در شهر مدینه منوره چشم به جهان گشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هاشمی رفسنجانی در خاطرات 35 سال پیش در چنین روزی (6 فروردین 1403) به ماجرای عزل آیت الله منتظری و مذاکره با آیت الله خامنه ای، مشکینی، سیداحمد خمینی و آیت الله موسوی اردبیلی پیرامون آن پرداخت هاشمی رفسنجانی در خاطرات 35 سال پیش در چنین روزی (6 فروردین 1403) به ماجرای عزل آیت الله منتظری و مذاکره با آیت الله خامنه ای، مشکینی، سیداحمد خمینی و آیت الله موسوی اردبیلی پیرامون آن پرداخت هاشمی...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: جانشین پلیس راه فراجا با بیان اینکه بر اساس آمار میزان تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کمتر شده است، از مسافران خواست زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا روز‌های 15 لغایت 24 فروردین ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اسامی نفرات دعوت شده که می‌باید ساعت 15 روز 15 فروردین ماه در محل اردو حضور داشته باشند، به شرح زیر است: 55 کیلوگرم: پویا دادمرز (خوزستان)...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و محدوده‌های هزارچم و تویر و در مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا دزدبن و محدوده هزارچم سنگین گزارش شده است. وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک حدفاصل تونل...

خبرگزاری تسنیم

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا طی روزهای 15 لغایت 24 فروردین ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از کاهش 6 درصدی تردد‌های جاده‌ای در تعطیلات نوروز (از 24 اسفند تا 5 فروردین) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بهجت پور با اشاره به مرجعیت شاگردان علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: شاگردان صاحب المیزان در زمینه تفسیر ورود پیدا کردند و از جمله شخصیت‌های تأثیرگذار حوزوی شدند و باید از دانش تفسیری آنها استفاده بهینه شود.

خبرگزاری تسنیم

مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام کاهش شش درصدی ترددهای جاده ای در ایام نوروز از بارش برف و باران در برخی محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، لرستان، مرکزی و مازندران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با آغاز سال جدید و شروع رسمی تعطیلات نوروزی بسیاری از مردم برای استفاده از این فرصت به قصد سفر به مناطق مختلف کشور راهی جاده‌ها خواهند شد، در این ایام روزانه وضعیت جاده‌های کشور را از نظر ترافیکی و آب‌وهوایی بررسی خواهد شد. طبق اعلام پلیس راهور تا امروز 283 میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است. همچنین بالغ بر 65 هزار تصادف رخ داده است و متأسفانه...