سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر هشدار داد. سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور با اشاره به نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب، از بارش باران، در ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش برف خبر داد و در عین حال نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر توصیه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از طوفان شن در مسیر جاده زاهدان منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ طوفان شن در زاهدان جاده‌های این شهر را ناپدید و کار را برای رانندگان سخت و خطرناک کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا (ع) از ارسال بیش از یک هزار و 500 اثر به دبیرخانه شعر رضوی در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: تصور می‌کنم اگر رهبری در مورد تایید صلاحیتم توصیه نمی‌کردند امکان نداشت اینها من را تایید کنند چون به صورت سیستماتیک از نظر جناحی و سیاسی تصمیم گرفته بودند بنده را ردصلاحیت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت گوسفند زنده در بازار همدان 235 هزار تومان تا 252 هزار تومان است. در این بازار قیمت گوساله زنده بین 200 هزار تا 215 هزار تومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باتوجه به سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ادامه این گزارش ایشان را بهتر بشناسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی انجمن قرآن‌پژوهی حوزه علمیه قم از فعالیت 106 مرکز رسمی قرآنی این انجمن خبر داد که در شهر قم فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقا سید علی قاضی در ابتدا تحت تربیت پدر خود بود و از آن طریق به آقا محمد بیدآبادی و در نهایت با مکتب عرفانی صدرالمتالهین آشنا شد بعدها هم تحت اشراف سید احمد کربلایی واحدالعین قرار گرفت و از طریق ملا حسینقلی همدانی و ملا هادی سبزواری در بحر اندیشه ملاصدرا غوطه‌ور شد.

وب‌گاه فرارو

قم بیشترین شهرت خود را مدیون حرم حضرت معصومه (ع) است که، چون نگینی در میان شهر می‌درخشد و هرساله جمع کثیری از زائران را به سمت خود می‌خواند تصویر طلاب که در خیابان‌های قم در حال تردد اند هم یکی ازتصاویر همیشگی و منحصر به فرد این شهر است. با این وجود قم دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است. این استان کوچکترین استان ایران و یک شاهراه ارتباطی محسوب می‌شود از این رو هر ساله میزبان تعداد زیادی...

وب‌گاه گسترش

به گفته قوه قضاییه در استان البرز، سرین بدیعی یا همان شاهزاده سرین بازداشت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مجلس دوازدهم منهای تهران، ری و شمیرانات از 9 استان و 11 حوزه انتخابیه، 11 منتخب راهی مجلس شدند که برای اولین بار از استان تهران و حوزه انتخابیه زرتشتیان یک زن راهی بهارستان شد و با احتساب مجلس دوازدهم استان‌های مازندران و هرمزگان هم برای نخستین بار از حوزه انتخابیه (بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر) و (ساری و میان‌دورود) زنان در مجلس آینده صاحب کرسی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تبادل نامه‌ها بین امام و آیت الله منتظری روایت جالبی دارد که محمد عطریانفر آن را در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط رسانده است. چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟ تبادل نامه‌ها بین امام و آیت الله منتظری روایت جالبی دارد که محمد عطریانفر آن را در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط رسانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تبادل نامه ها بین امام و آیت الله منتظری روایت جالبی دارد که محمد عطریانفر آن را در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط رسانده است.