چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه در اکثر مناطق کشور به‌جز برخی مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

احداث مقابر شخصی و خانوادگی مجلل در بزرگترین آرامستان شهر قم نشان از آن دارد که بازماندگان برخی اموات تسلی خاطر را در زرق و برق مادی و دنیوی جستجو می‌کنند و چه بسا بیشتر از خانه و زندگی هر متوفی، قبر و خانه آخر اوست که باید عظمت داشته و با شکوه باشد تا روح مرحوم یا مرحومه بیشتر به آرامش برسد و آلام بازماندگان فروکش.

وب‌گاه عصر ایران

چرا نمی‌گویند این زن خلاف شرع و قانون عمل کرده است و باتشویش اذهان عمومی و امنیت روانی محل و مردم را به هم ریخته است و فحاشی و هتاکی و... کرده و مجازاتش این است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ماجرای عکس گرفتن از خانم بدپوشش توسط یک طلبه در قم همچنان بازتاب دارد.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با فارس از مردم خواست تا به هشدارهای هواشناسی درباره سامانه جدید بارشی توجه کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

8 مهر 1388 بود که جشن باستانی نوروز در فهرست سازمان ملل متحد (یونسکو) به ثبت جهانی رسید؛ در متن تصویب‌شده در مجمع عمومی سازمان ملل نوروز جشنی با ریشه ایرانی معرفی شده که قدمتی بیش از سه هزار سال دارد و امروزه بیش از 300 میلیون نفر آن را در دنیا جشن می‌گیرند. نوروز آیینی دیرین است که همه ویژگی‌های پیوستن به یک آیین جهانی را داشت؛ این آیین صنایع‌دستی دارد، آواز دارد، رقص دارد و حتی مناسک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی برای روز‌های سه شنبه 29 اسفند 1402 و چهارشنبه اول فروردین 1403 در برخی از استان‌های کشور اعلام کرد: استان‌های تحت تاثیر هشدار قرمز عبارتند از: ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان، لرستان و همچنین استان‌های تحت تاثیر هشدار نارنجی شامل: مرکزی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارندگی‌های قابل توجه در بسیاری از استان‌های کشور طی چهار روز آینده که منجر به بالا آمدگی سطح آب رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر و جاده‌ها خواهد شد، هشدار داد و رعایت نکات ایمنی توسط دستگاه‌های مرتبط و مردم را ضروری خواند.

وب‌گاه فرارو

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌ها مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز دوشنبه 28 اسفندماه 1402 تا پنجشنبه 2 فروردین 1403، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی شاهد بار ترافیکی سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن عید نوروز و سال 1403 هجری شمسی، به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها، 185 باب کتابخانه عمومی در این ایام فعال خواهند بود. در ایام تعطیلات نوروز سال 1403 در مجموع 185 باب کتابخانه عمومی در سطح کشور در خدمت علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد...