چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

جاده چالوس از ساعت 11 از محدوده پل زنگوله از جنوب به شمال، مسیر یک‌طرفه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نود و هشتمین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور رئیس سازمان ثبت، معاونین و مدیران کل این سازمان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از رقص یهویی بهام بانی وسط کنسرت خودش وایرال شده است. ویدیویی از رقص یهویی بهام بانی وسط کنسرت خودش وایرال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردا دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان‌های شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب،‌استان‌های واقع در سواحل غربی و مرکزی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی باعث بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، بارش تگرگ و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روانبخش اعلام کرد: عامل تورم بانک‌های خصوصی هستند نه افزایش حقوق، مردم حتی مالیات یک بستنی که می‌خرند را می‌دهند اما قشر پردرآمدی بجای 7 هزار میلیارد تومان مالیات فقط 150 میلیارد مالیات داده است! منان رئیسی گفت: عامل طلاق و کاهش جمعیت، مشکلات مسکن است. نهضت ملی مسکن همان مسیر غلط سابق است. منبع: چندثانیه

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: «با وجود این که قاعدتاً روز سه‌شنبه، 29 اسفند، میزان تردد‌های جاده‌ای کشور به اوج خود خواهد رسید، اما در این روز، بارندگی‌ها در نیمه‌غربی ایران بسیار شدید خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.»

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن اراکی در واکنش به حادثه اخیر درمانگاه قم گفت: از شخص معین عکس گرفتن تجاوز به حریم آن فرد است، اما کسی که در ملا عام جرمی مرتکب شد عکس گرفتن از او حرام نیست.

وب‌گاه عصر ایران

در اجرای مرحله ششم طرح «آرامش در شهر» از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بیش از 87 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان از بارش گسترده باران و برف در اکثر مناطق کشور در اولین روز بهار 1403 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند به گزارش عرشه آنلاین، جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان و فعالان کارگری و اجتماعی کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورمان خواستار تغییر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در گزارش گفتگویی با مدیر درمانگاه قم درباره درگیری میان یک روحانی و زن جوان پرداخته شده است در گزارش گفتگویی با مدیر درمانگاه قم درباره درگیری میان یک روحانی و زن جوان پرداخته شده است به گزارش عرشه آنلاین، ویدئوی منتشر شده از درگیری ایجاد شده در درمانگاه قرآن و عترت قم این روزها به بهانه‌ای برای جنگ روانی تبدیل شده است. اما در این ویدئو جزئیاتی می بینید که ممکن است از آن خبر نداشته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش‌های پارکنده روی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان از بارش گسترده باران و برف در اکثر مناطق کشور در اولین روز بهار 1403 خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شکاف‌ها و مناقشات و خستگی‌ها و فرسودگی‌ها و ناامیدی‌ها جدی است، و فضا به‌شدت قطبی شده است، اما ملتی با چنین سطح بینش را در معرض فروپاشی نمی‌دانم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار قرمز؛ 22 استان ایران در آب غرق می شوند | این استان‌ها منتظر بارش های سیل آسا باشند سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق و بارش‌های سیل آسا، کولاک برف و آبگرفتگی معابر خبر داد به گزارش عرشه آنلاین به نقل از تسنیم اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی به شرح زیراست: