چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارندگی‌های قابل توجه در بسیاری از استان‌های کشور طی چهار روز آینده هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در ایام نوروز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین بنیادی گفت: نشانه‌هایی از زدودن دین در جامعه خودنمایی می‌کند و نهاد و سازمانی که متولی و اتاق فرماندهی در این جهاد مقدس باشد، چنانکه شایسته است وجود ندارد و نخبگان مؤثر و متعهد را به بهانه‌های مختلف از قطار انقلاب به بیرون پرتاب کرده‌اند که این هم مصیبتی عظیم در بحبوحه جنگ تمام عیار ترکیبی دشمنان می‌باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع احتمال وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن نوروز سال 1403، 185 باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرارسیدن نوروز سال 1403، 185 باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - فرمانده پلیس راه تهران قم گفت: آزاد راه تهران قم یکی از پرترددترین و پربارترین محورهای ترافیکی در سطح کشور است که خودروهای 17 استان از این آزاد راه تردد می کنند و روزانه بالغ بر 2 هزار دستگاه اتوبوس مسافربری ثبت ساعت می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر به آرامستان بهشت معصومه قم گذرتان افتاده باشد و در قطعات خانوادگی که عمده‌ی آرام‌گاه‌های آن با سقف‌های همشکل سبز یا آبی مسقف شده‌اند قدمی بزنید، علاوه بر اشعار و القاب خاص و ویژه در محوطه هر آرامگاه با سازه‌های زیبا و هنری مواجه می‌شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات در 133 حوزه انتخابیه دیگر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «اینجا زمستان نیست» اولین دموی تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی، با تلاش مشترک دبیرخانه ایران خلاق و خانه خلاق و نوآوری ایلسا با حضور فعالان، شرکت‌های خلاق و استارتاپ‌های حوزه صنایع فرهنگی و همچنین سرمایه‌گذاران خطرپذیر، صندوق‌ها و نمایندگان وزارت صمت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دهکده ایرانی برگزار شد. سخنرانان ویژه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز یعنی طی هفته جاری و هفته آینده، شاهد بارش‌های مناسبی در اغلب استان‌های کشور خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب در نیمه غربی ایران در آستانه شروع سال جدید خبر داد.

وب‌گاه فرارو

احداث مقابر شخصی و خانوادگی مجلل در بزرگ‌ترین آرامستان شهر قم نشان از آن دارد که بازماندگان برخی اموات تسلی خاطر فراغ را در زرق و برق مادی و دنیوی جستجو می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

روانبخش اعلام کرد: عامل تورم بانک‌های خصوصی هستند نه افزایش حقوق، مردم حتی مالیات یک بستنی که می‌خرند را می‌دهند، اما قشر پردرآمدی بجای 7 هزار میلیارد تومان مالیات فقط 150 میلیارد مالیات داده است! منان رئیسی گفت: عامل طلاق و کاهش جمعیت، مشکلات مسکن است. نهضت ملی مسکن همان مسیر غلط سابق است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس گفت: اقدام غلط در امر به معروف و اقدامات طرفداران بی حجابی دو لبه یک قیچی هستند که استمرار آنها به ضرر جامعه تمام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 21 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.