چهارشنبه 18 مهر 1403

لرستان مهد پرورش عالمان و اندیشمندان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
لرستان مهد پرورش عالمان و اندیشمندان است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این استان مهد پرورش عالمان و اندیشمندان است و امید می رود با برنامه ریزی منسجم؛ آینده بهتری برای حوزه های علمیه و روحانیت آن رقم بخورد.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی افزود: لرستان از استان‌های ولایی و انقلابی در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب است و حضور به موقع و ارزشمند مردم و روحانیون در صحنه‌های مختلف نظام در طول 40 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به وجود روحانیون فاضل و اندیشمند لرستانی که در حوزه علمیه قم و مدارس علمیه لرستان و دیگر حوزه‌های علمیه به تدریس و تحصیل اشتغال دارند با برنامه‌ریزی، تدبیر و توصیه‌های مراجع بزرگوار؛ آینده بهتری برای حوزه‌های علمیه و روحانیت استان رقم بخورد.

وی با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های دینی و فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی در لرستان بهره بگیریم افزود: امید می‌رود با رهنمودهای ارزشمند مراجع عظام تقلید، شاهد رشد علمی و معنوی در حوزه‌های علمیه و تبلیغ موفق و اثرگذار روحانیون برجسته استان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی همچنین در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های جوانان مؤمن و انقلابی لرستان در عرصه‌های مختلف دینی، فرهنگی و خدمات جهادی به حضرت آیت الله مکارم شیرازی ارائه کردند.

*س_برچسب‌ها_س*