دوشنبه 26 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری مهر

در آستانه سالگرد ابلاغ سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری کشور از سوی رهبری، آیین رونمایی از لایحه اصول و قواعد قانون نویسی و نیز کتاب هنجارگذاری حقوقی در معاونت حقوقی رئیس جمهور انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آستانه سالگرد ابلاغ سیاست های کلی نظام قانونگذاری کشور از سوی مقام معظم رهبری، لایحه اصول و قواعد قانون نویسی و نیز کتاب هنجارگذاری حقوقی در معاونت حقوقی رئیس جمهوری، با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری، اعضای شورای علمی معاونت حقوقی رئیس جمهوری و جمعی از استادان رشته حقوق رونمایی شد.

خبرگزاری ایسنا

جنیدی از یک لایحه و یک کتاب در زمینه قانون نویسی و هنجارگذاری حقوقی رونمایی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: همه بخش‌های حقوقی مرتبط دولت پس از بررسی قرارداد ویلموتس بر این باور هستند که با دفاع متقن می‌توان این پرونده را به سرانجام رساند.

خبرگزاری میزان

معاون حقوقی رییس جمهور از برگزاری جلسه حقوقی برای بررسی جزئیات قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئله حقوق نظام و اصلاح آن موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد و انتظار می‌رود دولت، سند اصلاح در نظام حقوقی کشور را به نتیجه‌ای واحد برساند.

خبرگزاری ایسنا

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پنجم شهریور ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

خبرگزاری ایرنا

معاون حقوقی رئیس جمهوری امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت گفت: ایران به همه تعهدات خود عمل کرده و مرتکب نقضی نشده و آمریکا نقاض ابتدایی است. آمریکا استدلال های آیینی و ماهوی را نقض کرده و نمی تواند حقوق ناشی از سند را پیگیری کند و شورای امنیت باید تفسیر حقوقی و منطقی را مبنا قرار دهد.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوقی رییس جمهور در واکنش به تهدیدهای آمریکا علیه ایران یادآور شد: مطابق مواد 10 و 11 قطعنامه 2231 که مستند خود آمریکاست، کسی می‌تواند این مساله را به شورای امنیت ببرد که خودش سند برجام را رعایت کرده باشد.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: آمریکا تمام تعهدات خود در برجام را زیر پا گذاشته است و نمی‌تواند حقوق ناشی از این سند را مطالبه کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: مطالبات ایران از کشورهای مختلف بوسیله تیمی متشکل از معاونت حقوقی رئیس جمهوری، مراکز حقوقی و وزارت امور خارجه در حال بررسی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: حقوق و آزادی‌های مردم مهمترین محور دستور رئیس جمهوری در ایجاد سند اصلاح و توسعه نظام حقوقی کشور بوده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: اگر کشور و نظام حقوقی بهتری می‌خواهیم من راهی جز این نمی‌بینم که تردیدها در جامعه حقوقی از میان برود و به جای اینکه فکر کنند دیگر قوا چه می‌کنند، ببینند خودشان چه کار می‌توانند بکنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیش نویس سند اصلاح و توسعه نظام حقوقی کشور امروز (دوشنبه) و همزمان با هفته دولت توسط معاون حقوقی رئیس جمهور و جمعی از وکلا، مدیران حقوقی و استادان رشته حقوق در دانشگاه‌های کشور رونمایی شد.

خبرگزاری ایسنا

سند اصلاح و توسعه نظام حقوقی کشور با حضور معاون حقوقی رئیس‌جمهوری و جمعی از کارشناسان رشته حقوق در دانشگاه‌های کشور در ساختمان کوثر ریاست‌جمهوری رونمایی شد.