دوشنبه 26 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت آمریکا قاتل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. ملت ایران با قاتلان حاج قاسم مذاکره نمی کند، بلکه لحظه شماری می کند تا موعد «انتقام سخت» فرا رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لعیا جنیدی در گفت وگو با روزنامه ایران گفت: رئیس جمهوری بیش از 30 اخطار قانون اساسی در دفاع از حقوق مردم به نهادهای مختلف داده است. همیشه پیگیر هستیم که تصویب‌نامه‌ها مغایرتی با قانون اساسی و قوانین عادی و بویژه مسأله حقوق ملت نداشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوقی رئیس جمهوری با انتشار یادداشتی به بررسی ابعاد کودتای 28 مرداد علیه دولت محمد مصدق پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس‌جمهوری در سالروز صدور فرمان مشروطیت در یادداشتی با عنوان «کودتای بیست و هشت مرداد؛ خزان مشروطیت درگاه استبداد»، تاکید کرد: هر سال در بیست و هشتم مرداد ماه باید بخشی از تاریخ ایران را بازخوانی کنیم که دخالت مستمر دولت‌های خارجی به هدف تزلزل، بی ثباتی و حتی بی دولت سازی کشورها به ویژه کشورهای منطقه خاورمیانه را آشکار می‌سازد.

خبرگزاری میزان

با حضور معاون حقوقی ریاست جمهوری و رئیس جمعیت هلال احمر در ساختمان صلح؛ از مجموعه تنقیح قوانین و مقررات و سامانه جامع دعاوی و حقوقی جمعیت رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه تنقیح قوانین و مقررات و سامانه جامع دعاوی و حقوقی جمعیت هلال احمر با حضور معاون حقوقی ریاست جمهوری و رئیس جمعیت هلال احمر در ساختمان صلح رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جنیدی گفت: باید گفت بخشی از ناتوانی موجود در جامعه به دلیل نا آگاهی از قوانین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همتی گفت: در جمعیت هلال احمر دعوای جاری است و به نظر من اشکال‌هایی در اساسنامه موجود است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جنیدی گفت: وزارت علوم به واسطه دانشگاه‌ها صاحب بسیاری از زمین‌ها و املاک خود است و معاونت حقوقی رئیس جمهور در مسیر مستندسازی این اموال منقول و غیرمنقول قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: وزارت علوم صاحب زمین‌ها و املاک بسیاری به واسطه دانشگاه‌های خود بوده و معاونت حقوقی رییس جمهوری در مسیر مستندسازی اموال منقول و غیرمنقول نیازمند حداکثر همکاری از سوی این وزارتخانه است.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم با همکاری مجلس لوایح بنیادینی مانند «لایحه اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» و آیین نامه آن به سرانجام برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در یادداشتی نوشت: سالروز صدور فرمان مشروطیت، یادآور تلاش پیوسته ملتی باورمند، دادجو و آزادیخواه است که در 114 سال پیش توانست اراده خود را بر ساختار بسیط و بی حد و مرز قدرت سیاسی دوران قاجار تحمیل کند و پادشاه را وادار به صدور این فرمان بنیادین و اثرگذار در چهاردهم مردادماه 1285 خورشیدی و گردن نهادن به قانون اساسی نماید و زمینه را برای تحولی بزرگ در گستره...

خبرگزاری ایسنا

در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیئت دولت که به ریاست علیرضا آوایی برگزار شد، بررسی و یا تصویب مجموعه‌ای از پیشنهادات وزارت خانه‌های علوم، بهداشت، نفت، فرهنگ و دادگستری (قوه قضائیه) و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

اوایل خردادماه بود که خبر قتل دختر 14 ساله گیلانی به نام رومینا به دست پدرش افکار عمومی را جریحه‌دار کرد، پس از آن معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای جلوگیری از چنین فجایعی و در راستای بازنگری قانون مجازات آسیب رساندن پدر به فرزند و یا قتل وی، لایحه‌ای را تنظیم و ارائه کرد.