سه‌شنبه 28 فروردین 1403

لژیونر کبدی: اردوهای تیم ملی غیرحرفه‌ای است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
لژیونر کبدی: اردوهای تیم ملی غیرحرفه‌ای است

تهران - ایرنا - لژیونر کبدی ایران گفت: اردوهای تیم ملی غیرحرفه‌ای و سطح امکانات آن پایین است. تصمیمیات فدراسیون و مربی می‌تواند سطح تیم ملی را تغییر دهد.

فاضل اتراچالی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا لیگ هند فعلا برگزار نمی‌شود و قرار است تا در آذرماه آن را برپا کنند اما همه چیز بستگی به شرایط دارد. برای حضور در لیگ هند باید بازیکنان به مزایده گذاشته شوند. در واقع از هند نامه‌ای برای فدراسیون کبدی ایران می‌فرستند که این بازیکنان را برای حضور در لیگ می‌خواهند. لژیونرهای ایرانی که در فصل گذشته بودند در لیگ این فصل هم شرکت می‌کنند. سازمان لیگ هند چون تاریخ مسابقات مشخص نشده است، بازیکن جدیدی از ایران نمی‌گیرد.

وی درخصوص وضعیت تیم ملی گفت: اردوهای تیم ملی غیرحرفه‌ای و سطح امکانات آن پایین است. خودم را دست بالا نمی‌گیرم و تنها آن واقعیتی را که وجود دارد، عنوان می‌کنم. تعداد مسابقات برای تیم ملی کبدی کم است و حتی اگر کرونا هم نبود، برنامه و مسابقاتی نداشتیم. انتقاد اصلی من این است که باید یکسال از دل و جان مایه بگذاریم و در مسابقات مختلف مدال بیاوریم اما آن مبلغی که باید به ما بدهند یا بعد از چند سال پرداخت می‌شود یا مبلغ آن ناچیز است.

ملی‌پوش کبدی ادامه داد: اینکه تیم ملی کبدی در آینده چه وضعیتی خواهد داشت، بستگی به تغییر شرایط و سطح بازی‌ها دارد. همچنین اینکه مربی تیم ملی چه فردی باشد خیلی در روند رشد تیم تاثیرگذار است.

اتراچالی یادآور شد: هنوز هم به عنوان لژیونر کبدی از عملکرد فدراسیون ناراضی هستم زیرا گرفتن مالیات 180 میلیونی از ما نادرست است و باید این رویه تغییر کند.

*س_برچسب‌ها_س*