سه‌شنبه 17 مهر 1403

«مارون الرأس» هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
«مارون الرأس» هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت

اقتصادنیوز: جنبش حزب‌الله لبنان از حمله به محل تجمع نظامیان صهیونیست در منطقه «مارون الرأس» و چند منطقه دیگر خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جنبش حزب‌الله در ادامه هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست، از حمله به محل تجمع این نظامیان در منطقه «مارون الرأس» خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: در حمایت از ملت استوار لبنان در نوار غزه و پشتیبانی مقاومت قهرمان و شریف آن، دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به حملات وحشیانه اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی سه‌شنبه شب محل تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی در منطقه مارون الرأس را هدف حمله موشکی قرار دادند.

حزب‌الله در بیانیه‌های دیگری از حمله موشکی به محل تجمع نظامیان صهیونیست در منطقه المناره و منطقه المطله در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

پیشتر حزب‌الله لبنان اعلام کرده بود که رزمندگان آن یک گروه از نظامیان صهیونیست را در منطقه مرزی اللبونه وادر به فرار کردند.

شبکه المیادین نیز امروز گزارش داد که بین نیروهای مقاومت و یک گروه نظامیان ویژه صهیونیستی که از پشت یک مقر یونیفیل نفوذ کرده بودند، درگیری مستقیمی روی داد.

بر اساس این گزارش، مجاهدان مقاومت این نیروی صهیونیستی را غافلگیر کرده و طی یک کمین آنها را هدف قرار دادند که تلفات قطعی به دشمن وارد شد.

خبر مرتبط آنتونیو گوترش: لبنان در آستانه یک جنگ تمام عیار است

اقتصادنیوز: آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل به دنبال تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی در منطقه، نسبت به جنگ تمام عیار در لبنان هشدار داد.

این حملات در پاسخ به تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان و جنایت های این رژیم در نوار غزه صورت گرفت. ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت لبنان روز دوشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد: از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان 2 هزار و 83 لبنانی به شهادت رسیده‌اند.

طبق آمار اعلامی وزارت بهداشت لبنان، حملات رژیم صهیونیستی تا کنون 9 هزار و 869 زخمی نیز برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

خبر مرتبط کمک‌های بشردوستانه فرانسه و قطر به لبنان ارسال شد

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد که پاریس و دوحه امروز (سه‌شنبه) کمک‌های بشردوستانه فوری خود را به لبنان تحویل دادند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
«مارون الرأس» هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت 2
«مارون الرأس» هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت 3