سه‌شنبه 24 مهر 1403

"ماه و مه" و "است بدون رونوشت" برای سردار دلها به روی صحنه می‌روند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
"ماه و مه" و "است بدون رونوشت" برای سردار دلها به روی صحنه می‌روند

فتحی گفت: "ماه و مه" و "است بدون رونوشت" دو نمایش با موضوع سردار سلیمانی است که در دهه مقاومت در استان البرز به روی صحنه می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فتحی، نویسنده و کارگردان نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: "ماه و مه" و "است بدون رونوشت" دو نمایش با موضوع سردار سلیمانی است که در دهه مقاومت در استان البرز به روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: نمایش "ماه و مه" روایتگر مدافعان حرم و "است بدون رونوشت" نیز راوی یکی از سربازان حاج قاسم است که در صحنه جنگ جانفشانی اش زبانزد دنیا می‌شود. فتحی افزود: زبان هنر به ویژه تئاتر در بیان ارزش‌های هنری بسیار تاثیرگذار است. این هنرمند تصریح کرد: مکتب سردار سلیمانی نیاز امروز جامعه است و از دیدگاه من زبان هنر در این بین می تواند نقش کلیدی داشته باشد. وی گفت: مسئولین باید توجه ویژه‌ای به این هنر در این ایام خاص داشته باشند و به اجرای تئاتر با این موضوع اهمیت دهند. فتحی بیان کرد: بی مهری به هنرمندان زیاد است، امیدوارم خود سردار سلیمانی همت کند تا ما بتوانیم همه ساله نمایش‌هایی با موضوع سردار را در مناسبت های مختلف این شهید بزرگوار روی صحنه ببریم. این هنرمند در خاتمه خاطرنشان کرد: گنجینه جبهه مقاومت سرشار از سوژه‌های ناب است، فیلمسازان و نمایش نامه نویسان به این مهم توجه کرده و از این ظرفیت برای تولیدات خود استفاده کنند. این دو نمایش در ایام شهادت سردار دلها در مراسمات مختلف حاج قاسم به روی صحنه می رود.

انتهای پیام /