جمعه 7 اردیبهشت 1403

مجاهدت بی انتها، نیاز یک نظام اطلاعاتی حرفه‌ای و مقتدر است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مجاهدت بی انتها، نیاز یک نظام اطلاعاتی حرفه‌ای و مقتدر است

سرلشکر سلامی گفت: مجاهدت بی انتها، نیاز یک نظام و ساختار اطلاعاتی حرفه‌ای است، لذا تلاش اطلاعات هرگز در ذهن‌ها پایان نمی‌یابد و نقطه تاثیر آن در عمل است و شما سربازان خط مقدم میدان تاثیر بر دشمن هستید.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: نظام اطلاعاتی موفق از ژرفای ذهن دشمن راهبرد او را استخراج و برای رویارویی با آن برنامه ریزی و آرایش قدرتمندی را ایجاد می کند.

به گفته او، دشمن نمی‌خواهد مدل انقلاب اسلامی تولید و تکثیر شود، هر تمدن، مدل و یا الگویی که شکل می‌گیرد اگر مفاهیم آن به مصداق تبدیل نشود شکست می‌خورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن درصدد است اجازه ندهد حکومتی صالح، مقتدر و جامع به نام اسلام تشکیل و تکثیر گردد تا فضای تنفس او را تنگ کند.

سرلشکر سلامی با اشاره به صف‌آرایی همه قدرت‌های باطل برابر انقلاب و نظام اسلامی، مصاف جانبه با توطئه‌های آنان علیه ملت ایران را ضروری توصیف و تاکید کرد: نقطه تمرکز دشمن، قلب یک جغرافیای سیاسی جدید به نام انقلاب اسلامی است. امروز جاری‌ترین و واقعی‌ترین جنگ، جنگ اطلاعاتی است و جامعه اطلاعاتی ما در مرکز این میدان قرار دارد؛ میدانی که دشمن همه ابزار‌های خود را در آن به میدان آورده است.

این فرمانده ارشد نیروهای مسلح با تکریم اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه گفت: شما در این مقطع حساس از تاریخ اسلام و ایران در زمره جنود منتخب الهی هستید که در مقابل یک آرایش فشرده جهانی به میدان آمده اید. اسلام و ایران و امت اسلامی در این عصر، مردانی شایسته‌تر از شما برای این جهاد حیاتی و حیات بخش ندارد.

به گفته او، شما مخاطب همه مخاطراتی هستید که به صورت جدی و نزدیک، پاسداری از اسلام و این انقلاب بزرگ و دستاورد‌های آن و خون‌های پاک ریخته شده در این مسیر را برعهده دارید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی