شنبه 8 اردیبهشت 1403

مجلس انقلابی رای اعتماد به کابینه دولت جدید را زودتر به سرانجام رساند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مجلس انقلابی رای اعتماد به کابینه دولت جدید را زودتر به سرانجام رساند

حجت الاسلام مرتضی مطیعی گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس انقلابی به وطیفه خود عمل کند و هرچه زودتر رای اعتماد به کابینه معرفی شده را به سرانجام رساند تا انشالله هرچه زودتر در امور مردم گشایش ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ نماز جمعه این هفته شهرسمنان به امامت حجت الاسلام مرتضی مطیعی در مصلی بزرگ این شهر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مطیعی در ابتدا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ابام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند هیات و دسته جات سینه زنی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از این طریق به کادر درمان در انجام خدمت رسانی یاری رسانند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در بخش دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به23 مرداد ماه روز مقاومت اذعان کرد: در این روز پرافتخار حزب الله لبنان ثابت کرد با مقاومت می توان هیمنه اسرائیل را در هم شکست و پیروز شد.

مطیعی در ادامه افزود: این مقاومت موجب یکپارچگی هرچه بیشتر گروه های مقاومت شد و همچنین نفوذ پذیری اسرائیل را به جهان نشان داد و موجب رعب و وحشت آنها شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: این مقاومت از قبل از انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل آغاز شد و معظم له ان را ادامه دادند و اسطوره هایی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت جبهه اسلامی در جهان هستند.

امام جمعه جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته به رای اعتماد کابینه دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مجلس انقلابی باید به وظیفه خود عمل کند و هرچه زودتر این مهم را به سرانجام رساند تا انشالله هرچه زودتر در امور مردم گشایش ایجاد شود.

وی در نهایت با اشاره به یک عکس باچینشی از قبل طراحی شده و یاد آوری یک رخداد تاریخی توسط سفیران روسیه و انگلیس اظهار کرد: با ید به این افراد یاد آور شویم کشور ما دیگر یکی از ایالت های شما نیست و حواستان باشد هرگز تسلیم نخواهد شد.

انتهای پیام /