سه‌شنبه 24 مهر 1403

مجوز باشگاه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد بدون هزینه تمدید می شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مجوز باشگاه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد بدون هزینه تمدید می شود

یاسوج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور مجوز باشگاه های ورزشی این استان به مدت 6 ماه بدون هزینه و مراجعه حضوری تمدید می شود.

سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدت زمان 6 ماهه از اسفندماه 1398 و همزمان با آغاز شیوع بیماری کرونا در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: مدت زمان تمدید مجوز باشگاه های ورزشی کشور و کهگیلویه و بویراحمد بدون هزینه و مراجعه حضوری تا پایان مردادماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنین تصمیمی از سوی مسؤولان معاونت توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان گرفته شده است.

علوی عنوان کرد: تعطیلی باشگاه های ورزشی کشور و کهگیلویه و بویراحمد بر اثر شیوع بیماری کرونا سبب وارد آمدن خسارت های مالی چشمگیر به آنها شد.

وی ابراز داشت: مسؤولان وزارت ورزش و جوانان در زمینه حمایت از باشگاه های ورزشی کشور و کهگیلویه و بویراحمد تاکنون از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نکرده اند.

علوی گفت: بدلیل ایجاد برخی محدودیت ها در بخش ورزش حرفه ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش و وزارت ورزش و جوانان و رعایت مسائل بهداشتی از سوی ورزشکاران کشور و کهگیلویه و بویراحمد روند گسترش بیماری کرونا کنترل شده پیش می رود.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر 50 هزار نفر است.

*س_برچسب‌ها_س*