پنج‌شنبه 19 مهر 1403

محدودیت تردد در گلستان همچنان ادامه می‌یابد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
محدودیت تردد در گلستان همچنان ادامه می‌یابد

گرگان - ایرنا - مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان با یادآوری افزایش تعداد شهرهای قرمز استان و مصوبه ستاد ملی کرونا گفت که با توجه به شیوع ویروس کووید 19 محدودیت‌های سطح سه کرونا یک هفته دیگر در این استان تمدید شد.

علی متکی روز چهارشنبه با ارسال پیامی برای رسانه ها ابراز داشت: با در نظر گرفتن تعداد مبتلایان به کرونا که در مراکز درمانی گلستان بستری هستند هم اکنون شهرستان‌های گرگان، آق‌قلا، بندرترکمن، کلاله، بندرگز، گمیشان، علی‌آبادکتول، گنبدکاووس و مراوه تپه در وضعیت قرمز و پرخطر شیوع این ویروس قرار دارند.

وی یادآور شد: پنج شهرستان کردکوی، رامیان، آزادشهر، مینودشت و گالیکش هم در وضعیت نارنجی هستند و محدودیت‌های سطح 2 در این شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

به گفته وی؛ تا روز گذشته 579 مبتلا در بیمارستان‌های گلستان بستری بودند که 108 نفر بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه و 52 نفر از آنان به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان جان باختگان ویروس کرونا در این استان را مجموعا حدود یک هزار و 200 نفر اعلام کرد.

به گزارش ایرنا؛ محدودیت اعمال شده در شهرستان‌های قرمز شامل تعطیلی همه مشاغل به غیر از مشاغل خدماتی نظیر درمانی، داروخانه‌، فروشگاه‌های مواد غذایی و مایحتاج ضروری مردم و منع تردد خودرو از ساعت 21 تا چهار صبح است.

*س_برچسب‌ها_س*