سه‌شنبه 17 مهر 1403

محدودیت‌های جدید ستاد کرونا از هفته آینده به استان‌ها واگذار می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
محدودیت‌های جدید ستاد کرونا از هفته آینده به استان‌ها واگذار می‌شود

خدابخش مرادی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: محدودیت‌های جدید ستاد کرونا از هفته آینده در قالب پروتکلی آماده به استان‌ها واگذار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: وضعیت زنجان از نظر انتشار ویروس کرونا مجدد قرمز شد و احتمال می‌رود در روزهای آینده نیز این موضوع ادامه یابد.

وی افزود: هفته گذشته وضعیت دو شهرستان ابهر و طارم سفید بود که در حال حاضر به وضعیت زرد و نارنجی تغییر یافته و احتمال قرمز شدن وضعیت وجود دارد. این مسئول خاطرنشان کرد: دیروز 208 نفر در استان زنجان مبتلا اعلام شدند که که 58 نفر بستری هستند. معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه در گذشته 20 درصد افراد سالم نتیجه تست مثبتی داشتند، افزود: امروز این عدد به 30 درصد افراد سالم رسیده است. مرادی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت دو شهرستان از جمله خرم‌دره و زنجان قرمز بوده و احتمال می‌رود شهرستان‌های دارای وضعیت سفید نیز در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به وضعیت زرد یا نارنجی تبدیل شود. وی افزود: محدودیت‌های جدید ستاد کرونا از هفته آینده در قالب پروتکلی آماده به استان‌ها واگذار می‌شود. این مسئول بیان داشت: هنوز این پروتکل آماده نشده است و در صورت آماده شدن مفاد آن اطلاع رسانی می‌شود. انتهای پیام /