یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که انتظار دارد امارات تنها کشوری نباشد که توافق صلح با اسرائیل را امضا می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که در حال ایجاد ترتیباتی برای سفر اتباع اماراتی به قدس است. این وعده در حالی است که اشغالگران طی سالهای گذشته به هر نحو ممکن تلاش کرده اند مانع حضور فلسطینی ها در این مکان مقدس شوند.

خبرگزاری ایرنا

باکو - ایرنا - " عاکف حیدرلی" کارشناس سیاسی جمهوری آذربایجان گفت: توافق رهبران امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی خیانت به ملت فلسطین و جهان اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمتر از یک هفته از اعلام توافق بین ابوظبی و تل آویو برای برقراری روابط دیپلماتیک می‌گذرد که دو طرف بر سر خرید جنگنده «اف -35» آمریکایی توسط امارات به اختلاف شدیدی برخورده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منابع حقوق بشری سه‌شنبه اعلام کردند که مقامات اماراتی در ساعات گذشته افراد زیادی که مخالف توافق ننگین میان امارات و رژیم صهیونیستی بودند، بازداشت کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

هر چند ایران خشم خود را از عادی سازی روابط امارات - اسراییل پنهان نکرده اما نه سفارتخانه ای اشغال شده نه صحبت از قطع رابطه است...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سعد الجبری» رییس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان تاکید کرد، محمد بن سلمان ولیعهد این کشور که از عناصر تروریست در سوریه حمایت می‌کرد از سال 2015 با چرخش سیاست های ریاض در این خصوص به شیوه‌ای پنهانی در پی تشویق روسیه برای مداخله در سوریه بود.

خبرگزاری مهر

کارشناس منطقه خاورمیانه با اشاره به طرح سازش امارات با رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا درصدد استفاده از دولت های منطقه یا همان «گاو شیرده» است که خود این نام را بر آنها نهاده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امارات متحده عربی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به دنبال حمایت از ترامپ در انتخابات‌آتی و نتانیاهو برای فرار از مشکلات داخلی است، اما اکنون این سوال مطرح است که این اقدام چه عایدی برای مردم فلسطین و امارات خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که پیش از سفر دیشب (دوشنبه شب) «یوسی کوهن» رئیس «موساد» (سازمان جاسوسی اسرائیل) به ابوظبی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به صورت محرمانه دو بار به امارات سفر و با مقامات این کشور دیدار کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز مطالعات بین‌المللی و منطقه‌ای دانشگاه جرج تاون آمریکا تاکید کرد: معامله و صلح شعاری است برای متلاشی کردن کشور فلسطین و گرفتن همین اندک سرزمین از دست فلسطینی‌هاست.