یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - " مایک پمپئو " وزیر امور خارجه آمریکا در جریان سفر به سرزمین‌های اشغالی از " محمود عباس " رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای شرکت در اجلاس به اصطلاح " صلح خاورمیانه " که قرار است توسط آمریکا در یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برگزار شود، دعوت کرد، اما با دست رد رئیس تشکیلات خودگردان روبرو شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفر مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی هرچند به زعم دولتمردان آمریکیی به قصد نزدیک کردن روابط کشورهای عربی و اقدامات ضد ایرانی بوده، اما در فاصله چند ماه مانده به انتخابات کنگره و ریاست جمهوری 2020 آمریکا رد اهداف حزبی نیز در سفر وی به چشم می‌خورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادگاه ویژه جنایی استان الحدیده در غرب یمن 16 نفر را در ارتباط با ترور "صالح الصماد" رییس پیشین شورای عالی سیاسی این کشور به اعدام محکوم کرد که در میان آنها نام "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی و "محمد بن زاید آل نهیان" ولیعهد ابوظبی نیز دیده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تنها چند ساعت پس از سفر مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا، دومنیک راب وزیر امورخارجه انگلیس نیز به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه القدس العربی چاپ لندن دوشنبه شب به نقل از افسر اطلاعاتی اماراتی "بندهای محرمانه" توافقنامه عادی سازی میان ابوظبی و تل‌آویو را فاش کرد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - وزارت امور خارجه انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد «دومینیک راب» این هفته با دستورکار فشار برای از سرگیری گفت‌وگوهای صلح خاورمیانه راهی فلسطین و سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا از اقدامات واشنگتن علیه ایران در سازمان ملل که به شکست منجر شد تشکر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر مغرب هم بر مخالفت کشورش با هر گونه سازش با رژیم صهیونیستی تاکید کرد. بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، «سعد الدین عثمانی» در اظهار نظری درباره عادی سازی اخیر در روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی گفت: «ما با هر گونه عادی سازی و سازش با رژیم صهیونیستی مخالفیم، زیرا این کار موجب می‌شود که رژیم صهیونیستی برای نقض حقوق فلسطینیان گستاخ‌تر شود». او...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه آمریکا در دور جدیدی از سفرهایش به بحرین، سودان و امارات می‌رود تا ضمن ترویج ایران‌هراسی، به جلب حمایت از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ادامه دهد.

خبرگزاری دانا

امارات متحده عربی در برقراری روابط رسمی با رژیم صهیونیستی نمونه‌های تاریخی این اقدام را نادیده گرفت و حالا باید منتظر خسرانی باشد که روزی که متوجه آن شود دیگر قابل جبران نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایگاه خبری العربی الجدید اعلام کرد که امارات متحده عربی یک دیدار مخفیانه را بین رهبران شورای حکومتی سودان و یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ترتیب داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امارات متحده عربی در برقراری روابط رسمی با رژیم صهیونیستی نمونه‌های تاریخی این اقدام را نادیده گرفت و حالا باید منتظر خسرانی باشد که روزی که متوجه آن شود دیگر قابل جبران نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه‌های صهیونیستی روز جمعه گزارش دادند، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رهبر حزب آبی - سفید با ارسال نامه‌ای به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر از احتمال فروش جنگنده‌های «اف 35» آمریکا به امارات متحده عربی انتقاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیشب چندین پایگاه مقاومت فلسطین در غرب خان یونس واقع در جنوب نوار غزه هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت. توپخانه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب پایگاه‌های مقاومت فلسطین در شرق غزه را گلوله باران کرد و همزمان جنگنده‌های آن، مواضع مقاومت را در غرب خان یونس (جنوب غزه) هدف قرار دادند. حملات رژیم صهیونیستی به غزه همزمان با اعلام توافق...