یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «عبدالله عبدالخالق» استاد دانشگاه و مشاور «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی گفت: قانون اعمال مجازات از سوی آمریکا علیه سوریه موسوم به قانون «قیصر» برای امارات الزام‌آور نیست و ابوظبی به روابطش با دمشق ادامه خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندهی شورای انتقالی جنوب یمن که به امارات متحده عربی وابسته است، روز شنبه از تسلط بر پادگان نیروهای ویژه دولت مستعفی یمن (مورد حمایت عربستان سعودی) در جزیره «سقطری» واقع در جنوب یمن خبر داد و اعلام کرد که این منطقه را به صورت خودمختار اداره می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی‌که اعتراضات سراسری مردم آمریکا نسبت به سیاست‌های نژادپرستانه سردمداران واشنگتن به دلیل قتل "جورج فلوید" وارد بیست و پنجمین روز خود شده، اما مقامات این کشور هنوز به خود نیامده و دست از اقدامات استعماری و نژادستانه نه در داخل آمریکا و نه خارج این کشور بر نمی‌دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردن تهدید کرد، در صورتی که اسرائیل کرانه باختری را به خاک خود ضمیمه کند، از معاهده صلح با این رژیم خارج می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اردن تهدید کرد، در صورتی که رژیم صهیونیستی کرانه باختری را به خاک خود ضمیمه کند، از معاهده صلح با این رژیم خارج می شود.

خبرگزاری دانا

روزنامه صهیونیستی هاآرتض با انتشار یک مقاله، ذوق زدگی خود را نسبت به تلاش امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: ولیعهد ابوظبی از توافق خود با رییس جمهوری فرانسه برای حمایت از طرح قاهره درباره بحران لیبی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ امارات عربی متحده بعد از شکست‌های اخیر نیروهای شرق لیبی در سیطره بر پایتخت این کشور، مدعی شد که از تلاش‌های مصر برای برقراری آتش‌بس فوری در لیبی حمایت و استقبال می‌کند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور آمریکا و ولیعهد ابوظبی روز جمعه تلفنی با یکدیگر درباره موضوعات مختلف گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنرانی رئیس‌جمهوری تونس به مناسبت عید سعید فطر زنگ هشدار بروز ناآرامی‌های داخلی در این کشور را به صدا درآورده و رد پای برخی دولت‌های عربی نیز برای اثرگذاری در تحولات این کشور به چشم می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: پادشاه اردن و ولیعهد ابوظبی در تماس تلفنی با یکدیگر به بررسی روابط دوجانبه پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منابع امنیتی اماراتی روز پنجشنبه فاش کردند، پس از شکست‌های مکرر نیروهای ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در غرب این کشور، ابوظبی در صورت درخواست حفتر برای دریافت پناهندگی سیاسی از امارات مخالفت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه در تماس تلفنی با «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد امارات متحده عربی درباره همکاری‌های 2 کشور پیرامون مقابله با کرونا (کووید -19) گفتگو کردند.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه در تماس تلفنی با «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد امارات متحده عربی درباره همکاری‌های 2 کشور پیرامون مقابله با کرونا (کووید -19) گفت و گو کردند.

خبرگزاری دانا

مقامات امارات و در رأس آن ها «محمد بن زاید آل نهیان» با ایفای نقش منفی و مخرب به ویژه در کشورهایی نظیر یمن و لیبی سودای گسترش نفوذ خود در منطقه را در سر می پرورانند.